اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| اداره اوقاف با کمک خیرین می‌تواند به تکمیل زیرساخت‌های دانشگاه نیشابور کمک کند

رئیس دانشگاه نیشابور گفت: اداره اوقاف با کمک خیرین می‌تواند به تکمیل زیرساخت‌های دانشگاه نیشابور کمک کند.

فارس من| اداره اوقاف با کمک خیرین می‌تواند به تکمیل زیرساخت‌های دانشگاه نیشابور کمک کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «مسئولین چرا به زیرساخت دانشگاه نیشابور کمک نمی‌کنند» را ثبت کرده و در خواست پیگیری آن را داشتند.

رئیس دانشگاه نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  بیان کرد: برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.

حسن صادقی سمرجانی ادامه داد: متولی بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور است که این بودجه براساس تعداد دانشجو، رشته‌های دانشگاهی، هیات علمی و مدت زمان تاسیس به دانشگاه‌ها اختصاص می‌یابد.

وی متذکر شد: با توجه به مدت زمان تاسیس دانشگاه نیشابور و بقیه موارد که در مراحل ابتدایی است، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، بودجه و اعتباری به دانشگاه نیشابور اختصاص نداده است.

رئیس دانشگاه نیشابور عنوان کرد: سازمان اوقاف نیشابور با جذب خیرین می‌تواند به تکمیل زیرساخت‌های دانشگاه کمک کند تا زودتر زیرساخت‌های دانشگاه نیشابور ساخته شود.

چاپ اوراق وقف؛ بهترین راهکار برای تکمیل پروژه‌های ناتمام دانشگاه نیشابور

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: خیرین علاقمند در حوزه علم و فناوری مستقیم به سراغ دانشگاه‌ها می‌روند.

حجت‌الاسلام صادق خلیلی ادامه داد: مردم از طریق اوقاف برای دانشگاه هزینه نمی‌کنند، در سازمان اوقاف به سبب نهادینه شدن، مردم در زمینه امام حسین(ع) و روضه خوانی وقف می‌کنند.

وی تاکید کرد: دانشگاه باید از طریق استادان، دانشجویان فعال و خانواده‌هایشان آگاهی‌سازی کنند تا با همکاری دانشگاه و روحانیون مبلغ در اداره اوقاف خیرین جذب شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور بیان کرد: در شرایط کنونی چاپ اوراق وقف بهترین راهکار برای تکمیل پروژه‌های ناتمام دانشگاه نیشابور است.

خلیلی افزود: دانشگاه نیشابور بودجه لازم برای تکمیل پروژه‌های ناتمام یا خرید تجهیزات لازم را به اداره اوقاف اعلام کند تا با چاپ اوراق وقف‌نامه دست جمعی و فروش اوراق وقف به واقفان و خیرین بودجه لازم فراهم شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول