اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲٠ تیر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در دیدار مدیر عامل پتروشیمی ایلام از راه اندازی پروژه مهم الفین ایلام به عنوان یک تحول بزرگ در صنعت پتروشیمی استان یاد کرد و گفت: بهره برداری از این پروژه بزرگ بعد از سال‌ها آن هم به دست جوانان ایرانی و بدون استفاده از یک نیروی خارجی، موفقیت و دستاورد بزرگی برای کشور و استان به شمار می‌رود که منجر به توسعه صنعتی و تحول در اشتغال منطقه با ایجاد صنایع پایین دستی مرتبط خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی این پروژه مهم که در آن ۷۹۰ میلیون یورو به صورت ارزی و ۸۰۰ میلیارد تومان به صورت ریالی سرمایه گذاری شده است، افزود: انتظار می‌رود ظرف یک ماه آینده شاهد بهره برداری و افتتاح الفین سیزدهم کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور باشیم.

محموله یک میلیارد ریالی داروی قاچاق در ایلام کشف شد

 سرهنگ مهدی کیانی، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام، گفت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق نهاده‌های دامی و در پی رصد اطلاعاتی به عمل آمده مبنی بر اینکه محموله داروهای قاچاق توسط قاچاقچیان دارو در سطح استان در حال تردد است، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، محموله داروهای خارجی قاچاق و خارج از شبکه را در داخل ترمینال شهدای ایلام و در حین بارگیری کشف و ضبط کردند، افزود: ارزش ریالی داروی کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری ۸ اخلالگر نظم عمومی در دهلران

صابر نجومی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران، گفت: از شب گذشته تاکنون هشت نفر از اخلالگران نظم عمومی در شهر دهلران دستگیر و تعدادی زیادی هم تحت تعقیب قضایی هستند.

وی افزود: این افراد با اخلال در نظم عمومی شهر و آتش زدن یک دامداری کوچک باعث رعب و وحشت در شهر شدند.

سرعت گیرهای بلوار شهید بهشتی ایلام نیاز به احیا و بازسازی مجدد دارند 

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، گفت: باتوجه اینکه سرعت گیرها منصوبه در بلوار شهید بهشتی به دلیل عملیات روکش آسفالت محو شده و کارایی خود را از دست داده‌اند، بنابراین به منظور آرام سازی جریان ترافیک، بازسازی و احیا مجدد سرعت گیرها در این مسیر یک امر ضروری است.

 وی افزود: بسیاری از سرعت گیری‌های منصوبه در طول معابر درون شهری ایلام به لحاظ ساختاری و علائم پیش آگاهی فاقد استانداردهای تعریف شده درآیین نامه ایمنی راه‌ها است و بایستی به منظور جلوگیری از ورود خسارت به وسایل نقلیه این سرعت گیرهای غیر استاندارد توسط شهرداری شناسایی و اقدامات لازم در زمینه حذف و اصلاح آن‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول