اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بهره‌برداری 30 درصد از سه‌راهی شادمهر، کاشمر، بردسکن پس از 15 سال!

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: 30 درصد از محور سه راهی شادمهر، کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده و این در حالی است که از ابتدای آغاز این پروژه تاکنون حدود 15 سال می‌گذرد.

بهره‌برداری 30 درصد از سه‌راهی شادمهر، کاشمر، بردسکن پس از 15 سال!

قدرت‌الله ابک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: 30 درصد از محور سه راهی شادمهر، کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده و این در حالی است که از ابتدای آغاز این پروژه تاکنون حدود 15 سال می‌گذرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت این جاده و دوبانده کردن محور بردسکن تا خلیل‌آباد، ادامه داد: مطالبه مردم بردسکن مورد تایید و به حق است، اما با وجود قول‌های داده شده در گذشته، بنا به دلائلی از جمله مطالبه پیمانکار و نبود قیر، نتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم.

وی با اشاره به بهره‌برداری از یک هزار و 500 متر از ابتدای محور بردسکن تا خلیل‌آباد همزمان با هفته دولت در سال جاری، بیان کرد: قرار است این افتتاح از محور بردسکن به سمت شفیع‌آباد انجام شود، همچنین، قرارداد ساخت 3.5 کیلومتر باقی مانده تا شفیع‌آباد با پیمانکار منعقد می‌شود.

ابک با بیان اینکه در سال جاری در مجموع 400 میلیارد ریال برای ادامه اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی بردسکن اختصاص یافته است، تاکید کرد: این بودجه با توجه به هزینه‌های بالای راهسازی رقمی ناچیز است، البته چنانچه کل این مبلغ تخصیص یابد باز جای امیدواری است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه درحال حاضر برای تکمیل این پروژه 2 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم، متذکر شد: امیدواریم با توجه به اینکه محور شادمهر- بردسکن دارای کد 215 است، دولت هر سال اعتبار لازم را برای تسریع در تکمیل پروژه اختصاص دهد و تخصیص بیشتر به پیگیری‌های نماینده مردم بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی هم مرتبط است.

وی تصرح کرد: متاسفانه هر سال اعتبارات لازم برای تامین قیر به این حوزه را داشتیم که در سال جاری با حذف بودجه قیر در دولت، طرح‌های راهسازی کندتر از قبل است.

ابک مهم‌ترین پروژه اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی را دو بانده شدن محور شادمهر به انابد - بردسکن به طول 108 کیلومتر نام برد و گفت: در حال حاضر 28 طرح ملی نیمه تمام در  این استان داریم که امیدواریم با توجه به اعتبارات قطره‌چکانی، شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه دو بانده شدن محور سبزوار به بردسکن در ادامه طرح محور بجنورد، اسفراین، سبزوار به بردسکن گنجانده شده است، افزود: مطالعات این طرح انجام شده و یکی از پروژه‌های بزرگ این استان است که شمال را به جنوب کشور با اجرای پروژه دوبانده کردن محور سبزوار ـ بردسکن  متصل می‌کند.

انتهای پیام/ 70050/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول