اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اولتیماتوم مدیرکل انتظامی استانداری خراسان رضوی به صنوف متخلف

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: چنانچه واحدهای صنفی مصوبات ستاد مقابله با کرونای کشور و استان را‌ رعایت نکنند و از قبل هم اخطار گرفته باشند با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

اولتیماتوم مدیرکل انتظامی استانداری خراسان رضوی به صنوف متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسین شرافتی‌راد در حاشیه گشت مشترک نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، از ۱۵ تیر ماه استفاده از ماسک الزامی شده است.

وی افزود: بر این اساس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد کرونا در استان با محوریت استانداری، دستگاه قضا و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد و در اولین اقدام در شهرستان‌های مشهد و بینالود، گشت مشترکی با هدف پیشگیری و آموزش انجام شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه گشت‌های مذکور بیشتر با هدف آگاهی‌بخشی صورت خواهد گرفت، افزود: این طرح فعلا به مدت دو ماه ادامه دارد که با مشارکت دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی و دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان انجام خواهد شد.

شرافتی‌راد ادامه داد: با توجه به شرایطی که پیش آمده، لازم است در کنار انجام فعالیت‌های اجتماعی، اشتغال و معیشت مردم، پروتکل‌های بهداشتی هم رعایت شوند.

وی ادامه داد: استاندار خراسان رضوی برای حفظ اقتصاد، امنیت و سلامت جان مردم برنامه‌های زیادی را در دستور کار دارد، در این راستا برنامه‌هایی که ستاد مقابله با کرونای استان داشته، نسبت به دیگر استان‌ها از وضعیت بسیار بهتری برخوردار است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی در خصوص واحدهایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد: چنانچه واحدهایی مصوبات ستاد مقابله با کرونای کشور و استان را‌ رعایت نکنند و از قبل هم اخطار گرفته باشند با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول