اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تاکید معاون استاندار فارس بر توزیع عادلانه امکانات ورزشی در این استان

معاون استاندار فارس خواستار توجه ویژه به توزیع امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در همه استان و به ویژه شهر شیراز با جمعیت دو میلیونی شد.

تاکید معاون استاندار فارس بر توزیع عادلانه امکانات ورزشی در این استان

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از شیراز، سید احمد احمدی‌زاده در مراسم معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به وجود ۳۶ شهرستان، ۹۳ بخش، ۱۱۳ شهر و ۲۵۰۰ روستا در استان فارس خواستار توجه ویژه به توزیع امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در همه استان و به ویژه شهر شیراز با جمعیت دو میلیونی شد.

وی افزود: در بحث زیرساخت‌ها با وجود تنگناها و تحریم‌های ظالمانه اقدامات خوبی در استان انجام شده و سرانه فضای ورزشی فارس افزایش زیادی داشته که شاخص ترین آن تکمیل ورزشگاه پارس است و لازم است برای تکمیل طرح های نیمه تمام استان و به ویژه سالن ورزشی ۶ هزار نفره در حال ساخت شیراز که پیشرفت زیادی داشته نیز از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس حمایت از ورزشکاران مدال‌آور جانباز و معلول را یکی از مطالبات این قشر از جامعه ورزش دانست که بارها از جانب آنان به استانداری مکاتبه شده و از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خواست در راستای حل مشکل این عزیزان نیز چاره ای بیندیشد.

احمد‌زاده با اشاره به حضور نمایندگان فارس در لیگ برترفوتبال کشور در سال های گذشته از نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی نیز خواست تا برای بازگشت فوتبال فارس به سطح اول کشور از اختیارات خود برای کمک به این تیم ها استفاده کنند.

معاون استاندار فارس توجه به جوانان و سازمان های مردم نهاد را نیز از سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان فارس خواستار شد.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول