اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حدود ۵۰ پروژه ملی در همدان در حال اجراست

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۵۰ پروژه ملی در همدان در حال اجراست.

حدود ۵۰ پروژه ملی در همدان در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حمیدرضا حاجی‌بابایی عصر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان اظهار کرد: حدود ۵۰ پروژه ملی در همدان داریم که باید کمک کنیم و مدیران ذیربط دستگاه‌های اجرایی پیگیر باشند تا به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی مردم باید هدف همه مدیران باشد افزود: همه ما مسئولیت سنگینی برعهده داریم که اگر در دوران مسئولیت عادی کار کنیم گناهکاریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه‌آهن همدان ملایر و همدان سنندج باید هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد یادآور شد: راه‌های اصلی همدان به استان‌های مجاور از وضعیت مطلوبی برخوردار است و محور همدان به استان مرکزی از طریق قهاوند نیز در حال اجراست که مسیر همدان را به قم کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه ارتقای چند راه فرعی از جمله محورهای سیاه کمر به راهجرد و محورهای گردشگری امامزاده محسن، سد اکباتان و ابرو در حال پیگیری و انجام است افزود: مطالعات قطار شهری همدان نیز به سرعت در حال انجام است و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه امروز همدان یک انقلاب فناوری در حال شکل گیری است اظهار کرد: با فعالیت دانشگاه صنعتی، پارک علم و فناوری و منطقه مبتنی بر فناوری‌های برتر شاهد پیشرفت قابل توجه شرکتهای دانش بنیان و فراهم بودن زمینه کار برای جوانان نخبه هستیم.

وی از بهره‌برداری پتروشیمی هگمتانه در مهرماه سال جاری خبرداد و اضافه کرد: همزمان دو موزه در حال ساخت داریم که با جذب اعتبارات ملی باید این موزه ها هم هر چه سریعتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی احداث بیمارستان هزار تختخوابی در همدان را فرصتی کم‌نظیر برای استان دانست و گفت: گاوداری ۶ هزار راسی نیز با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی شستا در همدان در حال تاسیس است.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول