اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امدادرسانی «سپاه» به روستاهای سیل‌زده «زاچ و داربست» بشاگرد + عکس

فرمانده نیروی دریایی سپاه از کمپ اسکان 160 خانواده سیل‌زده روستاهای زاچ و داربست منطقه بشاگرد بازدید به عمل آورد.

امدادرسانی «سپاه» به روستاهای سیل‌زده «زاچ و داربست» بشاگرد + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز به اتفاق هیئتی  همراه از کمپ اسکان 160 خانواده روستاهای زاچ و داربست که به‌دلیل سیل زمستان گذشته دچار آسیب شده بودند سرکشی و بازدید کرد.

دریادار تنگسیری در این بازدید با ابراز ناراحتی از وضعیت موجود مردم این منطقه گفت: بنده حسب فرمان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر رسیدگی به وضعیت مردم این منطقه به ویژه روستاهای زاچ و داربست و نیز دستور مستقیم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه مأموریت یافتیم که در هر زمینه برای امدادرسانی و کمک به این خانواده‌ها در اسرع وقت اقدام کنیم.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه این آمادگی را دارد که در زمینه احداث شهرک مسکونی در این منطقه که ان‌شاالله به نام سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی نام‌گذاری خواهد شد با فراهم نمودن زیرساخت‌‌ها و احداث این منازل تا تکمیل آن به میدان بیاید.

فرمانده نیروی دریای سپاه خاطرنشان کرد: به نیروهای تحت امر نظیر آماد و پشتیبانی و خدمات رفاه ابلاغ کرده‌ایم که اقلام معیشتی شامل جیره خشک، غذا و... همچنین اقلام سرمایشی و پنکه، موتور برق و... را هرچه سریع‌تر تهیه و در اختیار خانواده‌های این دو روستا قرار دهند.

دریادار تنگسیری با اشاره به رعایت اجرای مسائل بهداشتی گفت: با توجه  به حضور 160 خانواده در این کمپ و رعایت مسائل بهداشتی و به‌منظور ارائه خدمات درمانی در چند روز آینده یک بیمارستان صحرایی با تجهیزات کامل دایر خواهیم نمود.


انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول