اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اهدای جهیزیه به 11 نوعروس دیشموکی توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها

به تعداد 11 نوعروس دیشموکی جهیزیه ازدواج توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه های شعبه دیشموک اهدا گردید.

اهدای جهیزیه به 11 نوعروس دیشموکی توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک به یازده نوعروس دیشموکی جهیزیه ازدواج توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه های شعبه دیشموک اهدا گردید.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک ضمن قدردانی از خدمات موسسه خیریه آبشار عاطفه ها گفت: بر زن و مرد واجب و ضروری است تا در محیطی امن و آرام در کمال اخلاق به تربیت نسل و آینده سازان مملکت بپردازند.

وی افزود: زنان و دختران باید با رعایت حجاب و پوشش خود به فرامین الهی توجه کنند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به صفات قرآنی زنان  که همه چیز شان را برای خدا وقف کردند ادامه داد: زنان مومنه همه چیزشان را برای خداوند و در جهت جلب رضایت شوهر به کار می برند که این عمل باعث ایجاد آرامش و سکینه در بین زن و مرد خواهد شد.

طوبی درفش مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه های بخش دیشموک گفت: به هر نوعروس دیشموکی جهیزیه ازدواج از طرف موسسه خیریه آبشار عاطفه اهدا گردید.

وی افزود: به هر نوعروس 5 قلم جهیزیه شامل گاز،سرویس تفلون،فرش شش متری،پتو و کولرآبی به ارزش چهار میلیون و چهارصد هزار تومان و ارزش کل 44 میلیون تومان اهدا گردید.

مسئول موسسه آبشار عاطفه ها شر دیشموک با اشاره به همکاری امام جمعه دیشموک و شعب مشهد و گچساران در خصوص تخصیص اقلام نقدی و غیرنقدی به جامعه هدف گفت: تاکنون طی هشت ماه افتتاحیه موسسه خیریه آبشار عاطفه های شعبه دیشموک دوبار جهیزیه ازدواج به نوعروسان دیشموکی اهدا گردید.

وی افزود: مبلغ 75 میلیون تومان طی هشت ماه گذشته اقلام نقدی و غیرنقدی همچون پوشاک،مواد غذایی،کارت هدیه و .. به افراد بدسرپرست،ایتام،زنان سرپرست خانوار و جامعه هدف  اهدا گردید.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول