اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آزادسازی اراضی ملی به ارزش 30 میلیارد ریال در رامسر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر گفت: اراضی ملی به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال از ید متصرف خارج و به منابع طبیعی باز گردانده شد.

آزادسازی اراضی ملی به  ارزش 30 میلیارد ریال در رامسر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حمیدرضا رحیمیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزایش بی‌رویه و کاذب قیمت زمینها در منطقه شمال سبب افزایش نرخ سودجویی نسبت به تجاوز و تعدی به اراضی ملی در حاشیه روستاها شد به همین منظور ضرورت ویژه توجه همه دستگاه‌های اجرایی متولی بیش از پیش محسوس است.

وی افزود: دهیاران و شوراها به عنوان نزدیگترین بازوهای اجرائی دولت در راستای حفظ انفال بوده که می‌طلبد همکاری و همراهی شایان توجه‌ای داشته باشند و هر گونه نگاه سودجویانه محدوده روستا را رصد و در گام نخست برخورد کرده و صورت ضرورت مراتب را سریعا به بخشداری‌ها و منابع طبیعی گزارش کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر بیان کرد: منابع طبیعی متعلق به همه آحاد جامعه بوده و در مدیریت پایدار باید به حفظ و بقاء آن برای نسلهای بعدی توجه ای ویژه داشت و اداره منابع طبًیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر با گشت‌ها و مراقبت‌های شبانه روزی اجازه هیچ گونه سودجویی را در عرصه‌های منابع طبیعی نخواهد داد.

رحیمیان اعلام کرد: اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ در منطقه ایزکی نمونه با تصرف عدوانی مساحت یک هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی بیش از ۳۰ میلیارد ریال بوده که با تلاش همکارانم در واحد منابع طبیعی و آبخیزداری چالکرود و  همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی، از ید متصرف خارج و به منابع طبیعی باز گردانده شد.

وی افزود: همه مردم می‌توانند در پویش من یک جنگلبان هستم، کلیه اخبار حوزه منابع در خصوص  تجاوز به اراضی ملی، آتش سوزی و قاچاق چوب را به شماره یگان امداد جنگل و مرتع به شماره ۱۵۰۴ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/86041/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول