اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک فرمانده نظامی داعش در شمال بغداد به هلاکت رسید

نیروهای ویژه عراقی یک فرمانده نظامی داعش را در حالی که کمربند انفجاری بسته بود، در شمال بغداد به هلاکت رساندند.

یک فرمانده نظامی داعش در شمال بغداد به هلاکت رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ویژه عراقی روز سه شنبه موفق شدند  که «أبو أنس العبیدی» فرمانده نظامی گروهک تروریستی داعش را در شمال بغداد به هلاکت برسانند.

به گزارش پایگاه خبری «موازین نیوز»، وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: «پس از دریافت اطلاعات محرمانه‌ای درباره نفوذ دو عامل انتحاری به منطقه الازری در شهرستان الطارمیه، بلافاصله کمینی در این منطقه نصب شد».

بر اساس این بیانیه، بلافاصله واحدی از هنگ نیروهای ویژه و اطلاعات تیپ ۵۹ ارتش عراق برای پشتیبانی از این عملیات کمین اعزام شدند و طی درگیری با تروریست ها یکی از دو عامل انتحاری به هلاکت رسید.

در این بیانیه آمده است: «تروریست به هلاکت رسیده ابوانس العبیدی فرمانده نظامی داعش در منطقه الصدیق (از توابع الطارمیه) بود که کمربند انفجاری به خود بسته بود و پس از هلاکتش جسدش را به طرف‌های ذیربط تحویل دادند، انتحاری دیگر هم در حالی که زخمی شده بود فرار کرده که نیروهای ارتش در تعقیب او هستند و این عملیات هیچ تلفاتی در صفوف ارتش عراق نداشته است».

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول