اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آمادگی فرودگاه‌ رامسر برای پذیرش هواپیماها با رده‌های مختلف پروازی

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: با توجه به زیرساخت‌ها و شرایط فرودگاه به تمام شرکت‌های هواپیمایی اعلام آمادگی در جهت پذیرش هواپیمایی در رده‌های تعریف شده و در هر زمان کردیم که در آینده شاهد افزایش پروازها به مقاصد مورد نیاز مردم خواهیم بود.

آمادگی فرودگاه‌ رامسر برای پذیرش هواپیماها با رده‌های مختلف پروازی

سعد‌الله وطن‌خواه در حاشیه اولین سمینار هوانوردی عمومی کشور به خبرنگار فارس گفت: همانطور که شاهد هستید میزبان اولین سمینار هوانوردی عمومی در رامسر هستیم که با توجه به رویکرد دولت مبنی بر توسعه صنعت گردشگری یکی از راه‌ها توسعه صنعت هوانوردی و به‌خصوص هوانوردی عمومی است.

وی اظهار کرد: با توجه به تعداد کثیر فرودگاه‌‌های کشور و زیرساخت‌های بسیار خوب و مطلوبی که در کشور وجود دارد یکی از راه‌های توسعه گردشگری و توسعه کسب و کارهای اقتصادی توسعه صنعت هوانوردی عمومی است و امروز با تدبیر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و همراهی مقام وزارت مبنی بر توسعه صنعت اولین سمینار در فرودگاه‌های شمال به مرکزیت رامسر با حضور مدیرکل فرودگاه‌های خطه شمال کشور و تعدادی از بهره‌برداران فرودگاه برگزار شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم با همفکری، همدلی و همکاری مسؤولان شهرستان و با توجه به زیرساخت‌های خدادادی و طبیعت بسیار زیبای شمال بتوانیم از فرودگاه‌های شمال آغاز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه توسعه هوانوردی عمومی به توسعه کسب و کارهای کوچک و مشاغل زیردستی و جنبی کمک خواهد کرد و همچنین در توسعه صنعت گردشگری کشور نیز مفید است، تصریح کرد: به تبع بهره‌برداری از فاز اول باند جدید فرودگاه که توسعه خطوط هوایی در مسیرهای مختلف کشور نیز رشد قابل ملاحظه‌ای داشت و به دنبال این کار به دنبال طرح جامع فرودگاه‌ها نیز خواهیم بود.

وطن‌خواه با اشاره به اینکه به‌زودی پروازها آغاز خواهد شد، خاطر‌نشان کرد: امیدواریم با همراهی مسؤولان در آینده نزدیک شاهد توسعه ترمینال باشیم.

وی در زمینه افزایش پرواز‌ها به مناطق جدید کشور تاکید کرد: با توجه به زیرساخت‌ها و شرایط فرودگاه به تمام شرکت‌های هواپیمایی اعلام آمادگی در جهت پذیرش هواپیمایی در رده‌های تعریف شده و در هر زمان کردیم که در آینده شاهد افزایش پروازها به مقاصد مورد نیاز مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول