اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| برنامه‌ای برای ارتقای روستای کنگ به شهر نداریم

بخشدار طرقبه با بیان اینکه برنامه‌ای برای ارتقای روستای کنگ به شهر نداریم، گفت: جاذبه‌های گردشگری «روستای کنگ» برای گردشگران و مسافران داخلی و خارجی خیلی بیشتر از جاذبه‌های شهر کنگ است

فارس من| برنامه‌ای برای ارتقای روستای کنگ به شهر نداریم

 به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ ای با عنوان «ارتقای روستای کنگ طرقبه شاندیز به شهر» را به ثبت رسانده و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

بخشدار طرقبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه برنامه‌ای برای ارتقای روستای کنگ به شهر نداریم، بیان کرد: جالب نیست روستای زیبا، تاریخی و کهن کنگ به شهر تبدیل شود، تبدیل شدن روستای کنگ به شهر قطعا ملزومات شهری شدن را همراه خودش به این روستا به  دنبال دارد.

محمد قربانی تاکید کرد: قطعا جاذبه‌های گردشگری روستای کنگ برای گردشگران و مسافران داخلی و خارجی خیلی بیشتر از جاذبه‌های شهر کنگ است، وقتی بخواهیم کنگ از روستا به شهر تبدیل شود پیشاپیش این موضوع را قبول کرده‌ایم که شرایط و زمینه‌ای فراهم نیست که یک روستا را به عنوان یک نقطه گردشگری، یک نقطه درآمدزایی، یک نقطه پویا و متحرک و روبه رشد بتوانیم قبول کنیم.

وی افزود: تمام اتفاقاتی که از جهت توسعه و عمران و آبادانی قرار است برای کنگ بعد از تبدیل به شهر شدن بیفتد، خیلی بهتر و مناسب‌تر است که این اتفاقات در زمان روستا بودن این منطقه باشد به شرط آنکه دیدگاه و نگرش ما نسبت به حفظ روستاها با رویکرد آبادانی و توسعه آنها همراه باشد.

انتهای پیام/70031/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول