اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

یک ماه بدون تصادف فوتی درون شهری و برون شهری در رفسنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان گفت: از ۱۵خرداد تا ۱۵تیرماه سال جاری در تصادف‌های جاده‌‌ای درون و برون شهری هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

یک ماه بدون تصادف فوتی درون شهری و برون شهری در  رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی‌اکبر سنجری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتقاء فرهنگ رانندگی در شهرستان، تشدید برخورد پلیس با تخلف‌های حادثه‌ساز از جمله سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه و تخلفات ساکن موجب کاهش تصادف‌ها و نداشتن تصادف منجر به فوت در یک ماه اخیر شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان نقش رفع نقاط حادثه‌خیز را در کاهش حوادث مهم دانست و بیان کرد: به همت شهرداری، رفوژ میانی خیابان‌های امام خمینی و بعثت ساحلی انجام شده و‌ به طور قابل توجهی از میزان تصادف‌ها کاسته است.

وی عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا بر کاهش ترددهای درون‌شهری ۱۰ تا ۱۵ درصد اثرگذار بوده و در حال حاضر بیشترین ترددها در بلوار آیت‌الله طالقانی صورت می‌گیرد که بیشترین تصادف‌های خسارتی را در گردش‌ها به همراه دارد.

سنجری خاطرنشان کرد: راه حل کاهش تصادف‌ها در این بلوار، نصب دوربین‌های کنترل سرعت ثابت است که به زودی با همکاری شهرداری نصب خواهد شد و در مرحله بعد بلوارهای پرترددی از جمله امام علی (ع) و امام رضا (ع) به دوربین‌های کنترل سرعت ثابت مجهز می‌شوند.

وحید پورموسی رئیس پلیس راه شهرستان رفسنجان، شیوع ویروس کرونا را عامل پایین آمدن آمار تردد در جاده‌های شهرستان و به تبع آن کاهش تصادف‌های جاده‌ای دانست و تصریح کرد: پلیس راه در راستای کاهش تصادف‌های جاده‌ای اقدامات فرهنگی متعددی انجام داده و همچنین برای رفع نواقص و نقاط حادثه‌خیز مکاتباتی با اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داشته است.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول