اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

کرونا| افزایش 65 درصدی تمایل آمریکایی‌ها جهت مهاجرت به نیوزلند

آژانس مهاجرت نیوزلند اعلام کرد از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان، تمایل شهروندان آمریکایی جهت مهاجرت به این کشور 65 درصد افزایش داشته است.

کرونا| افزایش 65 درصدی تمایل آمریکایی‌ها جهت مهاجرت به نیوزلند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تمایل شهروندان آمریکایی به مهاجرت به نیوزلند از زمان آغاز همه‌گیری ویروس کرونا ۶۵ درصد افزایش یافته است.

به نوشته روزنامه «گاردین»، بر اساس آمار منتشر شده آژانس مهاجرت نیوزلند درخصوص بازدید شهروندان آمریکایی از وبسایت «نیوزلند همین حالا»، این میزان در ماه آوریل سال جاری میلادی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۳۷ درصد و در ماه می ۶۵ درصد افزایش یافته است.

طبق این آمار، تنها در ماه می سال جاری میلادی ۸۰ هزار شهروند آمریکایی درخصوص مهاجرت به این کشور واقع در نیمه‌ جنوبی کره زمین ابراز تمایل کرده‌اند.

این آمار در انگلیس نیز در ماه می میلادی با ۱۸.۵ درصد افزایش به ۳۱ هزار نفر رسیده است. چنین افزایش بازدیدی در این سایت پیش‌تر نیز هم‌زمان با پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ و برگزاری همه‌پرسی خروج از اتحادیه اروپا در انگلیس در همین سال، مشاهده شده بود.

تنها طی ۲۴ ساعت از اعلام پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، ۵۶۳۰۰ شهروند آمریکایی از سایت آژانس مهاجرتی نیوزلند بازدید کرده بودند که این میزان در بازه زمانی مشابه سال قبل، حدود ۲۳۰۰ نفر بود.

کشور نیوزلند از همان آغاز شیوع ویروس کرونا در تاریخ ۲۵ مارس قوانین سفت و سخت قرنطینه را اعمال و در ماه می شروع به لغو آن کرد. به‌طور کلی این کشور تنها شاهد ۱۵ هزار مورد ابتلا و ۲۲ مورد فوت در اثر ابتلا به ویروس کرونا بود.

این در حالی است که آمریکا با اقدام دیرهنگام جهت اعمال قوانین قرنطینه و بازگشایی زودهنگام کسب‌وکارها در برهه‌ای که شیوع این بیماری همچنان روند افزایشی داشت، به بزرگ‌ترین مرکز انتشار این ویروس در جهان تبدیل شده است.

در حال حاضر در آمریکا بیش از ۲.۸ میلیون نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از ۱۳۰ هزار نفر در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول