اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

ابتلای 121 دانشجوی دانشگاه واشنگتن به کرونا

بنا بر اعلام مقامات دانشگاه واشنگتن، تست کرونا ۱۲۱ نفر از دانشجویان این دانشگاه مثبت اعلام شده است.

ابتلای 121 دانشجوی دانشگاه واشنگتن به کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وبسایت «thehill»، بنا بر اعلام مقامات دانشگاه واشنگتن، تست کرونا ۱۲۱ نفر از دانشجویان این دانشگاه مثبت اعلام شده است.

این دانشگاه روز یکشنبه اعلام کرد: جواب تست کرونا بیش از ۱۰۰ دانشجو که در دانشگاه و یا در نزدیکی خوابگاه‌های دانشگاه سکونت داشته‌اند، مثبت شده است.

سی ان ان گزارش داد که در کل موارد ابتلای ۱۲۱ دانشجو به ویروس کرونا تأیید شده است؛  به گفته مسئولان دانشگاه، حدود هزار دانشجو در ۲۵ خوابگاه که در نزدیکی دانشگاه واشنگتن قرار دارد، زندگی می‌کنند.

 به گزارش وب سایت دانشگاه آکسفورد، مسئولان این موسسه آموزش عالی هنوز تصمیمی در مورد بازگشت دانشجویان به دانشگاه و آموزش حضوری برای کلاس‌های پاییزی اتخاذ نکرده‌اند.

ایالت واشنگتن به عنوان یکی از نقاط مهم برای شیوع بیماری ویروس کرونا در آمریکا شناخته شده و در هفته‌های اخیر مشاهده شده است که پس از کاهش شمار مبتلایان به این ویروس در ماه مه، میزان موارد ابتلا به آن دوباره روند صعودی را طی می‌کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول