اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دریافت بیش از 3 هزار بسته گوشت از سوی خیرین برنامه سمت خدا

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: 3 هزار و 600 بسته گوشت قربانی و نمک متبرک توسط موسسه حضرت خدیجه (س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

دریافت بیش از 3 هزار بسته گوشت از سوی خیرین برنامه سمت خدا

حجت الاسلام مهدی پودینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها یکی از مراکز پیشتاز در امر حمایت از نیازمندان کشور است که در این زمینه برنامه های مستمری دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان ادامه داد: سیستان و بلوچستان یکی از استانهایی است که همواره مورد عنایت موسسه حضرت خدیجه (س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا بوده و است.

پودینه گفت: متولیان موسسه حضرت خدیجه (س) با کمک خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا در جدیدترین اقدام خودشان، محموله ای را شامل 3 هزار و 600 بسته گوشت قربانی به همراه نمک متبرک از بارگاه حضرت امام رضا علیه السلام به استان ارسال کرده اند.

وی افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با دریافت این محموله اقدام به توزیع آن به مقدار هر بسته یک و نیم کیلو گوشت قربانی به همراه نمک متبرک بارگاه حضرت امام رضا علیه السلام بین نیازمندان کرده است.

این مسؤول ادامه داد: شناسایی نیازمندان و کار توزیع گوشت گوسفندی و نمک متبرک توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در شهرهای زاهدان، زابل و ایرانشهر در ایام دهه کرامت انجام شد.

پودینه یادآور شد: همچنین موسسه حضرت خدیجه (س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا در هزینه های طبخ غذا ویژه نیازمندان حاشیه شهر زاهدان در روز میلاد حضرت معصومه (س) مساعدت کردند و نیز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان اقدام به طبخ و توزیع هزار پرس غذای گرم کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان افزود: حجم بیشتر گوشت قربانی و غذای گرم در بین نیازمندان حاشیه نشین توزیع شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول