اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دغدغه مردم نسبت به کرونا افزایش یابد/ امکان بازگشت به محدودیت‌ پیشین وجود ندارد

دبیر هماهنگی ستاد مقابله با کرونا در همدان با تاکید بر اینکه باید دغدغه مردم نسبت به کرونا افزایش یابد گفت: امکان بازگشت به محدودیت‌های پیشین وجود ندارد بنابراین مردم با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی نباید به موضوع شیوع کرونا بی‌تفاوت باشند.

دغدغه مردم نسبت به کرونا افزایش یابد/ امکان بازگشت به محدودیت‌ پیشین وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهرداد نادری‌فر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه موضوع کرونا در کارگروه اجتماعی و سلامت استان قبل از اعلام ‌رسمی این بیماری در کشور مطرح شد اظهار کرد: از زمان تشکیل ستاد استانی کرونا تاکنون تعداد ۳۰ جلسه تشکیل شده است.

وی از فعالیت کمیته‌های مختلف ستاد استانی کرونا شامل کمیته اطلاع‌رسانی، عملیات روانی، بهداشت و درمان، مشارکت‌های مردمی، کمیته بهداشت محیط و بازرسی و ... تشکر کرد و گفت: در کنار زحمات بخش درمان موضوع ورود مردم برای مقابله با کرونا بسیار بااهمیت است چراکه این ویروس جامعه بشری را تهدید می‌کند و لازم است برای مقابله با آن با جدیت اقدام شود.

دبیر هماهنگی ستاد مقابله با کرونا در همدان با تاکید بر اینکه باید دغدغه مردم نسبت به کرونا افزایش یابد، اظهار کرد: امکان بازگشت به محدودیت‌های پیشین وجود ندارد بنابراین مردم با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی نباید به موضوع شیوع کرونا بی‌تفاوت باشند.

وی خاطر‌نشان کرد: بیمارستان‌ها، کادر درمانی، تجهیزات و امکانات به طور کامل برای مواجهه با کرونا آمادگی دارد و مشکل جدی در این زمینه وجود ندارد اما نیازمند همکاری و همیاری مردم و بخش‌های مختلف هستیم.

نادری‌فر افزود: همه بخش‌ها باید با همکاری مناسب روند کنترل و مهار بیماری را به حداقل ممکن برسانند و از اصحاب رسانه درخواست می‌کنیم که برای ورود تمام قد به این موضوع تلاش کنند.

رسانه‌ها به فرهنگسازی برای رعایت نکات بهداشتی بپردازند

مدیر روابط عمومی استانداری همدان نیز با تشکر از تعامل رسانه ها با استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های اجرایی به مثال‌هایی از این همکاری‌ها در مقاطع مختلف پرداخت.

اسدالله ربانی‌مهر ادامه داد: طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، استفاده از ماسک در تمام ادارات، بانک‌ها و مراکز ارائه خدمات عمومی و واحدهای عملیاتی از تاریخ ۱۵‏ تیرماه برای تمام اربابان رجوع و کارکنان الزامی است.

وی گفت: شرط دریافت خدمت در همه امور از دستگاه‌های دولتی و حتی بخش خدماتی و غیر دولتی در گرو داشتن ماسک است.

مدیر روابط عمومی استانداری همدان ادامه داد: در حال حاضر رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی از اصلی‌ترین محورهای مورد تاکید بهداشت جهانی برای مبارزه و کنترل کرونا و عبور از شرایط خاص فعلی است.

وی با تشکر ویژه از کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: استان همدان در مقابله با کرونا از استان‌های موفق بوده و عملکرد بهتری نسبت به سایر استانها دارد.

ربانی‌مهر در پایان گفت: لازم است رسانه‌ها بیش از پیش به ضرورت رعایت نکات بهداشتی بپردازند تا به سلامت از این مقطع عبور کنیم.

انتهای پیام/ 89050/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول