اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پایان برداشت محصول جو از مزارع ارسنجان

سرپرست جهاد کشاورزی ارسنجان گفت: فصل برداشت محصول جو آبی و دیم در شهرستان ارسنجان با سطح زیر کشت ۲۰۵۰ هکتار و تولید ۱۳ هزار و ۳۲۰ تن محصول جو به پایان رسیده است.

پایان برداشت محصول جو از مزارع ارسنجان

 سید ناصر حسینی خرمی در گفتگو با خبرنگار سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس در ارسنجان بیان کرد: عملیات برداشت اراضی زیرکشت محصول جو آبی در سطح ۲ هزار و ۵۰ هکتار همچنین با تولید ۷۱ هزار و ۷۵ تن جو دیم با سطح زیر کشت ۲ هزار و ۴۵۰ هکتار و تولید ۵ هزار و ۱۴۵ تن در شهرستان ارسنجان پایان یافت.
وی گفت: هر ساله کشت جو از آبان ماه در این شهرستان آغاز و در خرداد و تیر ماه برداشت می‌شود.

  سرپرست جهاد کشاورزی ارسنجان اظهار داشت : با توجه به بارندگی مناسب طی اسفند ماه سال گذشته در ارسنجان، امسال برداشت این محصول با میانگین ۲ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم در هکتار نسبت به سال گذشته بوده است.
حسینی خرمی تاکید کرد: با توجه به بارندگی‌ بسیار خوب در سال زراعی جو از وضعیت مطلوبی برخوردار بود و حدود ۱۳هزار و ۳۲۰  تن محصول برداشت شده است.
وی خاطرنشان کرد: برداشت محصول جو طی سال جاری در ارسنجان با استفاده از ۳۵دستگاه کمباین و پنج اکیپ ناظر بر برداشت محصول انجام شد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول