اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

روزانه 30 هزار عدد ماسک در بناب تولید می شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب گفت: روزانه 30 هزار عدد ماسک در دو واحد تولیدی شهرستان تولید می شود که ضمن تأمین نیاز شهرستان به سایر شهرهای استان نیز عرضه می شود.

روزانه 30 هزار عدد ماسک در بناب تولید می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حبیب خان بابایی امروز در گفتگویی با خبرنگاران از توزیع 6 هزار عدد ماسک توسط اتاق اصناف در بین اصناف شهرستان خبر داد و اظهار داشت: روزانه 30 هزار عدد ماسک در دو واحد تولیدی شهرستان تولید می شود که ضمن تأمین نیاز شهرستان به سایر شهرهای استان نیز عرضه می شود.

وی افزود:  قیمت هر عدد ماسک یک هزار تومان برای مصرف کننده است که مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی در خصوص ماسک و سایر اجناس و کالاها مراتب را از طریق سامانه 124 اعلام کنند.

خان بابایی با بیان اینکه از امروز تمام اصناف و بازاریان شهرستان ملزم به استفاده از ماسک در محل کار خود هستند، از مشتریان نیز خواست حتماً برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ماسک استفاده کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب در ادامه آمادگی این اداره را با همکاری نیروی انتظامی برای تعطیلی و پلمب بنگاه های معاملاتی غیرمجاز اعلام کرد.

این گزارش حاکی است، فرمانده نیروی انتظامی بناب نیز با بیان اینکه نیروی انتظامی از اولین روز شیوع ویروس کرونا درکنار مسئولین مبارزه و مقابله با این ویروس بوده است؛ گفت: ما با قاطعیت در کنار مسئولین بهداشت هستیم.

سرهنگ سهراب شفقی ضمن اینکه از مردم خواست با همکاری اصناف و توجیه آن ها کار به سمت پلمب کشیده نشود؛ گفت: سعی می کنیم پلمب صورت نگیرد و مردم و اصناف و باشگاه های ورزشی نسبت به انجام پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

انتهای پیام/60004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول