اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کشف 21 فقره سرقت در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک با اعلام اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از دستگیری 14 مجرم تحت تعقیب و کشف 21 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبرداد.

کشف 21 فقره سرقت در اندیمشک

امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک، با اعلام اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از دستگیری 14 مجرم تحت تعقیب و کشف 21 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبرداد.

وی در تشریح جزئیات این خبرگفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با مخلان نظم عمومی، طرح شناسایی و دستگیری سارقان، مجرمان تحت تعقیب و ارزل و اوباش به مدت 72 ساعت به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران کلانتری و پاسگاه های انتظامی اندیمشک با همکاری سایر پلیس های تخصصی این شهرستان با کاراطلاعاتی هویت و مخفیگاه 5 سارق حرفه ای، 2 خرده فروش موادمخدر و 7 مجرم که به عناوین مختلف تحت تعقیب محاکم قضائی بودند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات منسجم دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی با اشاره به کشف 3 دستگاه موتورسیکلت و یکدستگاه خودرو 405 سرقتی از مخفیگاه سارقان، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به 21 فقره سرقت از قبیل خودرو، احشام، منزل، مغازه، محتویات داخل خودرو، کیف و موبایل قاپی و بعنف موتورسیکلت اعتراف کردند.


جانشین فرماندهی انتظامی استان نیز امروز از کشف 78کیلو400گرم مواد مخدر در شرهرستانهای بهبهان وهندیجان خبر داد.

سید محمد صالحی" در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: طی 24ساعت گذشته در راستای اجرا طرح برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مواد مخدر، پلیس مبارز با مواد مخدر خوزستان با همکاری پلیس شهرستان‌های "بهبهان و هندیجان"با کار اطلاعاتی از انتقال 3 محموله مواد مخدر مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان "هندیجان" 2دستگاه خودرو ساینا، پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیات متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو های توقیفی 32کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و4کیلوگرم هروئین کشف و در این ارتباط 4نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیرشدند.

 صالحی در ادامه تصریح کرد: همچنین در عملیاتی دیگر، ماموران پلیس بهبهان با کار اطلاعاتی 3 دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از خودروها، 42 کیلو و 400گرم تریاک کشف و6 سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان با بیان اینکه در مجموع عملیات‌های انجام شده، 78کیلو و400گرم تریاک وهروئین کشف و 10 سوداگر مرگ دستگیر شدند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول