اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

راه‌اندازی پویش‌های عفاف و حجاب در فضای مجازی سمنان

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی هفته عفاف و حجاب، از راه‌اندازی پویش‌های مختلف در این راستا در فضای مجازی خبر داد.

راه‌اندازی پویش‌های عفاف و حجاب در فضای مجازی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جلسه شورای معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با حضور سردار حمید دامغانی، دبیر این ستاد برگزار شد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان در این نشست، با اشاره به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در خصوص هفته عفاف و حجاب، به برخی از عناوین برنامه‌ای ازجمله راه‌اندازی پویش‌های مختلف در راستای عفاف و حجاب در فضای مجازی اشاره کرد.

سردار حمید دامغانی به تولید مستندات کوتاه، کلیپ، عکس نوشته، برگزاری مسابقاتی با محوریت هفته عفاف و حجاب و تقدیر از الگوهای برتر و موفق در این زمینه اشاره کرد.

وی توزیع بسته‌های فرهنگی، فضاسازی محیطی، برگزاری کارگاه سبک زندگی و برنامه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی با محوریت هفته عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده عنوان کرد.

در ادامه، معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان به تبادل‌نظر و ارائه نظرات خود در خصوص برنامه‌های ستاد در هفته عفاف و حجاب پرداختند.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول