اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بنگاه‌های معاملاتی غیرمجاز ظرف یک هفته باید پلمب شوند

فرماندار بناب خواستار پلمب بنگاه‌های معاملاتی غیرمجاز شد.

بنگاه‌های معاملاتی غیرمجاز  ظرف یک هفته باید پلمب شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، امین رفیعی امروز در حاشیه گفتگویی خبری با خبرنگاران در خصوص اعلام محدودیت های کرونایی، با اشاره به فعالیت غیرمجاز تعداد زیادی از بنگاه‌های معاملاتی املاک و اتومبیل در بناب، مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان را موظف کرد با همکاری نیروی انتظامی نسبت به تعطیلی و پلمب بنگاه های معاملاتی غیرمجاز اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت غیرقانونی بنگاه‌های معاملاتی تصریح کرد: ریشه بخش عظیمی از گرانی زمین و مسکن در شهرستان فعالیت بنگاه های معاملاتی غیرمجاز است و متأسفانه اتحادیه مربوطه نیز هیچگونه نظارتی بر فعالیت آنها ندارد.

فرماندار بناب تأکید کرد: اخطارهای لازم به بنگاه‌های یادشده در موعد مقرر داده شده و الآن زمان تعطیلی و پلمب این واحدهاست.

رفیعی نماینده عالی دولت در شهرستان بناب افزود: ظرف یک هفته آینده باید بنگاه‌های معاملاتی غیرمجاز در بناب پلمب شوند.

گزارش فارس حاکی است، شهرستان بناب با حدود 150 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و این شهرستان با داشتن نرخ گران زمین و مسکن از شهرستان های نادر استان و حتی کشور است.

گفته می شود، عدم تصویب و ابلاغ طرح تفصیلی شهر بناب و همچنین خرید و فروش مکرر زمین های مسکونی توسط دلالان از عمده دلایل گرانی زمین و مسکن در شهرستان بناب است.

انتهای پیام/60004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول