اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دخالت بی‌جایی که سبب ایجاد حواشی در مجمع بدنسازی اصفهان شد

پنجشنبه هفته گذشته مجمع سالانه هیأت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان، با حضور رئیس فدراسیون، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع برگزار شد که حواشی زیادی به همراه داشت.

دخالت بی‌جایی که سبب ایجاد حواشی در مجمع بدنسازی اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پنجشنبه هفته گذشته مجمع سالانه هیأت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان، با حضور رئیس فدراسیون، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع برگزار شد.

پس از اتمام این مجمع، اخبار و بیانیه‌های مختلفی منتشر شد که این نشست سالانه را وارد حاشیه کرد؛ طبق اخبار منتشر شده از ورود یکی از اعضای مجمع به جلسه جلوگیری شده است؛ در خبرها ذکر شده بود که سرپرست هیأت بدنسازی شهرستان فلاورجان از حضور در مجمع منع شده و مسببان عدم حضور نماینده فلاورجان در این مجمع یارمحمدیان رئیس هیأت استان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان اصفهان اعلام شده بودند.

این موضوع با واکنش رئیسی، رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان نیز همراه بود تا حواشی‌های این موضوع بیش از پیش گسترش یابد؛ رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان با صدور بیانیه‌ای در فضای مجازی اعلام کرده بود مسؤولان هیأت بدنسازی استان اصفهان غیر ورزشی و سیاسی هستند و این حرکت عمدی بوده است.

طبق قوانین، اداره کل ورزش و جوانان مسؤول برگزاری و دعوت از اعضا برای تشکیل مجامع است و این موضوع ربطی به هیأت‌ها ندارد؛ از طرفی دیگر طبق استعلام خبرنگار فارس، سلیمانی سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان فلاورجان نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان استان رسماً به این مجمع دعوت شده است و شخصی که همانند سرپرست فلاورجان به این مجمع دعوت شده بوده و هیچ سمتی در اداره کل و یا ریاست هیأت بدنسازی استان نداشته است مانع حضور سلیمانی در جلسه شده است.

اداره کل ورزش و جوانان مسؤول برگزاری مجمع بود

حسین یارمحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون حواشی ایجاد شده اظهار داشت: شخص خودم نیز همچون بقیه اعضای مجمع توسط اداره کل ورزش و جوانان اصفهان به این جلسه دعوت شده بودم، مدیران و اعضا هیأت استان هیچ مسؤولیتی در قبال برگزاری مراسم و یا فرآیند دعوت اعضا نداشته‌اند و تمام فرآیند برگزاری توسط اداره کل ورزش و جوانان اصفهان صورت گرفته است.

رئیس هیأت بدنسازی استان اصفهان افزود: شخصا هیچ‌گونه برخوردی و یا صحبتی  با سرپرست هیأت فلاورجان پیش از وقوع ماجرا نداشته‌ام و پس از اینکه از موضوع مطلع شدم با وی تماس گرفتم؛ پاسخگویی اینکه چه فردی و یا ارگانی مانع حضور سرپرست هیأت فلاورجان به مجمع شده است، با برگزارکننده این جلسه است.

به احترام دیگر اعضا مجمع را ترک کردم

سلیمانی، سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام فلاورجان نیز اذعان داشت: نزدیک به پنج سال در شهرستان فلاورجان رئیس هیأت بوده‌ام و بنا بر شرایط و مشکلات آن زمان از سمت خود استعفا دادم، نزدیک به یک ماه پیش با رئیسی، رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان مسؤولیت سرپرستی هیأت بدنسازی فلاورجان را بر عهده گرفتم، پس از دریافت تأییدیه‌های لازم از اداره کل جهت دریافت ابلاغ به هیأت بدنسازی استان مراجعه کردم که در آنجا برخورد خوبی با من صورت نپذیرفت.

سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان فلاورجان ادامه داد: روز پنجشنبه نیز با دعوت اداره کل ورزش و جوانان در محل برگزاری مجمع حاضر شدم که ناگهان یکی از اعضا که برای من نیز ناشناخته بود به من اعلام کرد که حق حضور در جلسه را ندارم وی حتی از من درخواست حکم مسؤولیت نیز کرد و برخورد ناشایستی با من داشت؛ جهت احترام به دیگر اعضا حاضر در مجمع جلسه را ترک کردم، پس از این موضوع نیز تماس‌های مکرری با من برای بازگشت به مجمع گرفته شد ولی شخصاً با توجه به برخورد بدی که صورت گرفت مایل به بازگشت نبودم.

به گزارش فارس، پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد فردی که خود جزو مدعوین بوده است با یک اظهارنظر غیرکارشناسانه سبب ایجاد حواشی در مجمع سالانه هیأت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان شده است، این حواشی تا جایی گسترش پیدا کرد که حتی موضوعات دیگری بجز موضوع مجمع مطرح شود تا اختلافات دیگری را رقم بزند.

هنوز مشخص نیست نیت این افراد از این اقدام چه بوده و یا به تحریک و دستور کدام فرد و یا نهادی به این کار مبادرت کرده است؛ مسؤولان وررزش و جوانان استان نیز تا کنون از هرگونه اظهارنظر درباره نیت و هدف این اقدام و هویت حقیقی و حقوقی فردی که مرتکب این عمل شده هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول