اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سردار شفاهی: نظام اسلامی باید در تمام مؤلفه‌های قدرت سرآمد باشد

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام گفت: همچنان که با تدبیر و حکمت امامین انقلاب و مجاهدت فرزندان این ملت، در قدرت دفاعی سرآمد منطقه و جهان شدیم، امروز باید این اقتدار در تمام مؤلفه‌های قدرت مشاهده شود.

سردار شفاهی: نظام اسلامی باید در تمام مؤلفه‌های قدرت سرآمد باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، سردار احمد شفاهی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الزاما باید در مؤلفه‌های مختلف قدرت سرآمد باشد و همچنان که با تدبیر و حکمت امامین انقلاب و مجاهدت فرزندان این ملت، در قدرت دفاعی سرآمد منطقه و جهان شدیم، امروز باید این اقتدار در تمام مؤلفه‌های قدرت مشاهده شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام تصریح کرد: همان‌طور که در این چهل سال گذشته در حوزه‌های مختلف علمی، پزشکی، سیاسی تلاش‌های ارزشمندی صورت گرفته، امروز باید برای آنچه که ذائقه مردم را تلخ کرده و مشکلات اقتصادی و معیشتی را به‌وجود آورده تلاش شود.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی ضعف داریم، افزود: هر چند تلاش‌های زیادی شده اما کافی نبوده و باید تلاش کنیم تا وضع معیشتی و اقتصادی جامعه رو به‌بهبودی برود.

شفاهی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تحول اشاره و بیان کرد: بهترین تحول و شاید بتوان گفت تحول صحیح آن است که از پشتوانه فکری، اعتقادی و مبنایی برخوردار باشد، بنابراین نباید از دشمنی دشمنان نظام بهراسیم و از ظرفیت‌های فراوان و متنوع کشور در پیشبرد اهداف متعالی نظام و بهبود وضعیت موجود بهترین بهره‌وری را داشته باشیم.

خدمت رسانی به مردم اولویت نخست فعالیت‌های سپاه است

فرمانده سابق ناحیه بسیج تربت حیدریه در این مراسم اظهار کرد: اولویت نخست فعالیت‌های سپاه خدمت‌رسانی به مردم به‌خصوص مردم مناطق محروم و حاشیه شهر است، بنابراین تلاش کردیم در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی اعم از فرهنگی، اقتصادی و معیشتی، بهداشت و درمان نگاه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشیم.

علی نیک‌یاد بیان کرد: در این مدت سعی کردیم همچون گذشتگان روحیه جهادی و انقلابی، ایثار و مقاومت و شهادت را در بین کارکنان و بسیجیان حفظ و ارتقا دهیم و از سویی دیگر نیز تلاش کردیم تا گردان‌های بسیج را در اوج آمادگی نگه داریم.

مکاتب وهن و خیالی شرق و غرب زمین‌گیر شدند

فرمانده جدید ناحیه بسیج تربت حیدریه گفت: پس از قرن‌ها بشریت و دنیا، امروز در بهت و حیرت و نابودی است، امروز می‌بینیم که مکاتب ساخته ذهن بشر همه در بن‌بست گرفتار شده و نگاهی جدید باید در جهان اتفاق بیفتد. 

احمد ناصری موحد افزود: امید بشریت به مکتبی غیرمادی که چیزی جز مکتب الهی و ولایی نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز راهپیمایی‌های مردمی در اروپا و آمریکا، آن‌ها را زمین‌گیر کرده و دنیا باید با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای از این مکاتب وهن و خیالی قطع امید کرده و دست استمداد و یاری به مکتب الهی و ولایی دراز کرده تا سعادت واقعی را دریابد.

فرمانده جدید ناحیه بسیج تربت حیدریه بیان کرد: امیدوارم بتوانم در سایه توجهات صاحب اصلی این انقلاب حضرت ولی عصر عجل الله و در سایه فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به وظیفه دینی و انقلابی خود در این شهرستان ولایتمدار و شهید پرور با کمک همه بسیجیان عزیز و پاسداران معزز عمل کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات سه ساله سرهنگ علی نیک یاد فرمانده سابق سپاه تربت حیدریه قدردانی و سرهنگ دوم پاسدار احمد ناصری موحد به‌عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول