اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تکمیل پروژه های سفر روحانی به خراسان شمالی تا پایان امسال

استاندار خراسان شمالی از تخصیص کامل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان طی تابستان امسال خبر داد و گفت: تمامی پروژه‌های مصوب این سفر به‌جز راه‌آهن و جاده بجنورد به گلستان در سال جاری افتتاح می‌شود.

تکمیل پروژه های سفر روحانی به خراسان شمالی تا پایان امسال

محمدعلی شجاعی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد در حاشیه جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری اظهار کرد: بر اساس رایزنی‌های انجام‌شده با سازمان برنامه‌وبودجه کشور، تخصیص اعتبارات سفر تا پایان شهریورماه طی دو مرحله انجام می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری افتتاح پروژه‌های در دو بازه زمانی خاطرنشان کرد: تعدادی از پروژه‌های سفر ریاست جمهوری در هفته دولت و تعداد باقیمانده آن در شهریورماه امسال به سرانجام می‌رسد و افتتاح می‌شود.

استاندار خراسان شمالی درباره وضعیت دو پروژه مهم جاده بجنورد به گلستان و راه‌آهن اسفراین - جوین نیز گفت: هماهنگی‌های بین استانی در بخش‌های مختلف در حال انجام است و هر دو کارگاه عمرانی فعال هستند.

وی سرعت اجرای پروژه‌ها را به نسبت اعتبارات مناسب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده پروژه‌ها به مردم تحویل می‌شود و حتی برخی ادارات استان نسبت به بودجه دریافتی عقب‌تر هستند که باید سرعت اجرای کار را بیشتر کنند.

شجاعی همچنین از دیدار اخیر با ریاست جمهوری به همراه سایر استانداران خبر داد و گفت: در این جلسه به پیشنهاد رئیس‌جمهور، هر استانی یک پروژه را برای اتمام تا پایان دولت معرفی می‌کند که پیشنهاد خراسان شمالی در این زمینه جاده بجنورد، سنخواست، جاجرم و میامی بود.

وی افزود: این پروژه با برآورد اعتباری ۵۶۴ میلیارد تومان به نهاد ریاست جمهوری پیشنهاد شده اما تاکنون مصوب نشده، اما احداث این جاده دغدغه مردم و نیاز استان است و تلاش می‌کنیم تا با تصویب این پروژه و افزوده شدن به پروژه‌های عمرانی استان، تا پایان دولت این مسیر نیز تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی در انتها گفت: تمامی پروژه‌های مصوب سفر هیات دولت تا ماه آینده حتماً پیشرفت فیزیکی دارند و به‌جز دو پروژه بزرگ استان، سایر مصوبات تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است رئیس‌جمهور طی سفری یک روزه، ۲۳ تیرماه سال گذشته به خراسان شمالی سفر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول