اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حال 81 بیمار کرونایی در کردستان وخیم است/شناسایی ۷۴ بیمار جدید

رئیس دانشگاه علوم ‌پزشکی کردستان گفت: حال ۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در کردستان وخیم است و در بخش ویژه (آی‌سی‌یو) بستری و تحت مداوا هستند.

حال 81 بیمار کرونایی در کردستان وخیم است/شناسایی ۷۴ بیمار جدید

فرزین رضاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده و هم‌ اکنون ۴۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و تحت مداوا هستند.

در حال حاضر ۱۹۰ بیمار کرونایی در بیمارستان توحید، ۲۰ نفر بیمارستان بعثت و ۷۶ نفر در بیمارستان کوثر سنندج بستری هستند

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۹۰ بیمار کرونایی در بیمارستان توحید، ۲۰ نفر بیمارستان بعثت و ۷۶ نفر در بیمارستان کوثر سنندج بستری هستند.

وی به آمار بستری‌شدگان کرونایی در سایر بیمارستان‌های استان هم گریزی زد و گفت: در حال حاضر ۴۰ نفر در بیمارستان امام خمینی سقز، ۱۴ نفر  بوعلی مریوان، ۴۰ نفر در فجر مریوان، شهید ۱۳ نفر در بیمارستان بهشتی قروه، ۱۶ نفر در بیمارستان امام حسین بیجار، ۱۶ نفر در بیمارستان سینای کامیاران، ۱۲ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) در دیواندره، ۸ نفر در بیمارستان شهدا در دهگلان، یک نفر در شهید چمران سروآباد و  ۱۷ نفر در بیمارستان رازی بانه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از وخیم بودن حال ۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در کردستان خبر داد و گفت: این افراد در حال حاضر در بخش ویژه (آی سی یو) بستری و تحت مداوا هستند.

تا کنون ۳۲۴ نفر در استان در اثر ابتلای به کرونا جان باخته‌اند

 

رضاعی از فوت سه بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: تا کنون ۳۲۴ نفر در استان در اثر ابتلای به کرونا جان باخته‌اند.

به گفته وی، ۶۸ نفر از تعداد جانباختگان استان در سقز، ۱۰۷ نفر در سنندج، ۲۵ نفر در قروه، ۲۹ نفر در بانه، در مریوان ۱۶ نفر، ۲۳ نفر در بیجار، ۳۰ نفر در کامیاران، ۱۸ نفر در دیواندره و ۸ نفر در دهگلان براثر ابتلا به این ویروس جان باخته که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/2330/71/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول