اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ایجاد محدودیت‌های کرونایی در اماکن ورزشی استان/ باشگاه‌های رزمی تعطیل شد

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از وضع محدودیت‌های ورزشی در استان خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها از امروز به مدت یک‌هفته در استان لازم‌الاجرا است.

ایجاد محدودیت‌های کرونایی در اماکن ورزشی استان/ باشگاه‌های رزمی تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، حمید کریمی گفت: مصوبات سومین جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان از امروز در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری به جز لردگان و خانمیرزا لازم‌الاجرا است و به مدت یک‌هفته ادامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح این مصوبات اظهار داشت: به مراجعین در صورت همراه نداشتن ماسک در تمامی ادارات و نمایندگی‌های ورزش و جوانان سراسر استان ارائه خدمات نخواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی کلاس‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف لغو و به زمان دیگری موکول شد، افزود: بازدید از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی توسط همکاران با هماهنگی واحد بازرسی و معاونت توسعه منابع و پشتیبانی انجام شود.

کریمی عنوان کرد: تمامی باشگاه‌های ورزشی در رشته‌های پربرخورد مانند کاراته، تکواندو، جودو و ... تعطیل اعلام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به تعطیلی پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: مدارس فوتبال صرفا با حضور 15 بازیکن می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند و مسؤولیت رعایت بهداشت بر عهده مسؤول باشگاه است.

وی همچنین از لغو استفاده از خوابگاه و برگزاری اردوی تمامی تیم‌ها خبر داد و گفت: باشگاه‌های ورزشی صرفا در رشته بدنسازی محدودیت فعالیت دارند.

انتهای پیام/68023/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول