اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ادامه تعطیلی جاذبه‌های گردشگری، اماکن تفریحی و تالارهای پذیرایی شهرستان چرام

فرماندار چرام از ادامه تعطیلی جاذبه‌های گردشگری، اماکن تفریحی و تالارهای پذیرایی این شهرستان به دلیل وضعیت بیماری کرونا خبر داد.

ادامه تعطیلی  جاذبه‌های گردشگری، اماکن تفریحی و تالارهای پذیرایی شهرستان چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، هادی فتاحی اصل صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان چرام و تاکید بر پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان،اظهار کرد: شهرستان چرام این روزها اضطراری‌ترین شرایط خود را طی می‌کند، و نیازمند مسئولیت پذیری مسئولین و کمک مردم است.

فرماندار چرام با بیان اینکه در شهرستان سعی بر این شده با توجه به وضعیت موجود جلسات برگزار نشود، برگزاری شورای آموزش و پرورش را با توجه به نزدیک بودن کنکور سراسری و شروع سال تحصیلی ضروری دانست.

وی با اشاره به این مطلب که کرونا شرایط برنامه ریزی را از همه گرفته است، ابراز کرد: نمی توان به طور قطع و یقین برای ماه‌های آینده و حتی هفته‌های آینده برنامه ریزی و پیش‌بینی داشت چرا که ممکن است شرایط حادتر شود و باید احتمالات را در نظر گرفت.

فتاحی‌اصل به یک شهر بودن دهدشت و چرام نیز اشاره داشت و با بیان اینکه این دو شهر ارتباطات روزانه دارند اما اختیارات تفکیک است، گفت: چرام در بحث کنترل بیماری کرونا خوب عمل کرده از جمله ممنوع کردن ورود به جاذبه‌های گردشگری و اماکن تفریحی شهرستان.

این مسئول همچنین از تعطیل کردن تالار شهرستان چرام خبر داد و بر ضرورت جلوگیری از برگزاری مراسمات در این شهرستان نیز تاکید کرد و گفت: روحیه در مراسمات شرکت کردن و حضور پر اشتیاق داشتن در چرام زیاد است، هر کاری مزایا و معایبی دارد که در شرایط بحرانی باید معایب را بیشتر در نظر گرفت.

انتهای پیام/82002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول