اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

راه‌اندازی سامانه «سوت‌زنی» مبارزه با فساد را امیدبخش خواهد کرد

امام جمعه ساوه گفت: راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی خصوصا در شهری مثل ساوه، مبارزه با فساد را امیدبخش خواهد کرد و این اطمینان را به مردم خواهد داد که دستگاه قضائی از هیچ فسادی کوتاه نخواهد آمد.

راه‌اندازی سامانه «سوت‌زنی» مبارزه با فساد را امیدبخش خواهد کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی صبح امروز در نشست قضات ساوه با رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: عملکرد قوه قضائیه خصوصا در بحث مبارزه با فساد جای تقدیر و تشکر است.

وی تصریح کرد: علیرغم جوسازی‌ها و ایجاد التهاب، اما قوه قضائیه در مبارزه با فساد مصمم است و می‌توان گفت که برخی مشکلات اقتصادی ایجاد شده اخیر نیز برای سست کردن اراده آنها در این مبارزه است که قطعا تاثیری بر عزم قوه قضائیه نخواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی افزود: برخورد با فساد تا ریشه کن شدن آن باید ادامه داشته باشد، چراکه خواسته رهبر و رئیس دستگاه قضا و مردم است.

وی از طولانی شدن رسیدگی به برخی پرونده‌های قضائی گلایه کرد و گفت: برخی احکام جنبه بازدارندگی دارند و اگر در صدور حکم و اجرای آن تاخیر وجود داشته باشد بازدارندگی آن تاثیر کمتری در جامعه خواهد داشت.

امام جمعه ساوه با ابراز رضایت از عملکرد دادگستری ساوه تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی خصوصا در شهری مثل ساوه، مبارزه با فساد را امیدبخش خواهد کرد و این اطمینان را به مردم خواهد داد که دستگاه قضائی از هیچ فسادی کوتاه نخواهد آمد.

 انتهای پیام/ ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول