اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| تکمیل بیمارستان امام رضا (ع) مه‌ولات ۵ میلیارد تومان بودجه می‌خواهد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات گفت: تکمیل و تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان حدود ۵ میلیارد تومان هزینه دارد.

فارس من| تکمیل بیمارستان امام رضا (ع) مه‌ولات ۵ میلیارد تومان بودجه می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «نقش مسئولان در تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) مه‌ولات چیست؟» را ثبت و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در حال حاضر، بخش‌های دیالیز، داخلی، اطفال، کلینیک و اورژانس در بیمارستان  امام رضا (ع) مه‌ولات فعالیت می‌کنند و از ۴۷ تخت بیمارستان حدود ۳۲ تخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مجتبی خلوصی ادامه داد: با تکمیل بخش جراحی، نیروی متخصص و تجهیزات بیمارستان تکمیل می‌شود، ولی خدمات معمول در این بیمارستان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) مه‌ولات به ۵ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که امیدواریم به زودی این بیمارستان تکمیل و بخش‌های مورد نیاز راه‌اندازی شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات عنوان کرد: با ۳ میلیارد تومان و تامین متخصص قابلیت بهره‌برداری بخش‌های باقی‌مانده این بیمارستان وجود دارد، اما با ۵ میلیارد نواقص به حداقل می‌رسد.

خلوصی تاکید کرد: تامین نیازهای این بیمارستان، بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین نیک‌اندیش مه‌ولات و فرهنگ‌‌سازی برای مشارکت خیرین به بحث سلامت جامعه و خدمت صادقانه به مردم این شهرستان از اولویت‌های شبکه بهداشت و درمان مه ولات است.

انتهای پیام/ 70031/ح
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول