اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برخورد با مرغداران گران فروش/ هر کیلو گرم مرغ زنده باید 10500 تومان باشد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت لرستان گفت: از امروز با مرغدارانی که هر کیلوگرم مرغ زنده را به قیمت بیش از 10 هزار و 500 تومان به فروش برسانند برخورد می‌شود.

برخورد با مرغداران گران فروش/ هر کیلو گرم مرغ زنده باید 10500 تومان باشد

حسین دالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: در حال حاضر قیمت مرغ در سطح بازار استان بین 16 تا 18 هزار و 500 تومان است در حالی که قیمت مصوب 15 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه دیروز مقرر شد که مرغداران مرغ زنده را در استان به قیمت 10 هزار و 500 تومان به کشتارگاه‌ها بدهند، افزود: در روزهای گذشته مرغداران هر کیلو مرغ زنده را کیلویی بیش از 12 هزار تومان به فروش می‌رساندند.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت لرستان بیان کرد: از فردا در صورتی که قیمت مرغ زنده بیش از 10 هزار و 500 تومان باشد با مرغداران متخلف برخورد می‌شود.

دالوند با اشاره به اینکه افزایش قیمت مرغ به علت تعلق نگرفتن ارز دولتی به نهاده‌های دامی است، تصریح کرد: با تمام این تفاسیر با توجه به جوجه ریزی مناسبی که طی ماه‌های گذشته در استان انجام‌شده مشکل کمبود مرغ در  استان وجود نداشته و قیمت 15 هزار تومانی مرغ برای مصرف کننده منطقی است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت مرغ در استان‌هایی مانند خوزستان و کرمانشاه 17 تا 20 هزار تومان بوده اما استان‌هایی مانند همدان و ایلام توانسته‌اند قیمت مرغ مصوب را تا حدود زیادی رعایت کنند.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول