اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رشد 5522 درصدی تعداد روستاهای دارای ADSL در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان، از رشد پنج هزار و ۵۲۲ درصدی تعداد روستاهای دارای ADSL در استان خبر داد و گفت: جلب رضایت مشتریان از اولویت‌های مخابرات کردستان است.

رشد 5522 درصدی تعداد روستاهای دارای ADSL  در کردستان

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اهمیت و نقش سرویس‌ها و محصولات مخابراتی در زندگی روزمره مردم اظهار کرد: بر اساس رسالت کاری و جلب رضایت مشتریان، در حوزه توسعه و گسترش تعداد روستاهای دارای ADSL اقدامات چشمگیری در روستاهای استان صورت گرفته است که رشد پنج هزار و ۵۲۲ درصدی این شاخص مهر تاییدی براین مهم است.

وی با تشریح پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های لازم برای ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات حوزه ADSL در روستاهای استان اعلام کرد: ارائه خدمات مخابراتی در قالب اصل مشتری‌مداری و اجرای عدالت اجتماعی یکی از اهداف مخابرات منطقه است که در تحقق آن موفق عمل کرده‌ایم.

بدون شک محصولات و سرویس‌های مخابراتی نقش تعیین کننده‌ای در پیشرفت و توسعه همه جانبه استان و حتی کشور دارد

 

وی با بیان اینکه عصر حاضر به واسطه بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی، «عصر اطلاعات و ارتباطات» نامیده شده است، یادآور شد: بدون شک محصولات و سرویس‌های مخابراتی نقش تعیین کننده‌ای در پیشرفت و توسعه همه جانبه استان و حتی کشور دارد.

506 روستای کردستان اینترنت دارند

مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اعلام این مطلب که طی چند سال گذشته تعداد روستاهای دارای ADSL، از 9 روستا به 506 روستا افزایش یافته است، یادآور شد: این مهم با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده و در نظر گرفتن اولویت‌های کاری، فنی و توپوگرافی  مناسب برای اجرای توسعه و زیرساخت‌های لازم در روستاها محقق شده است.

حکمت با اشاره به رشد پنج هزار و 522 درصدی، توسعه ADSL در روستاهای کردستان افزود: این آمار نشان‌دهنده بیلان کاری چشمگیر و موفق مخابرات منطقه در راستای فراهم کردن شرایط لازم برای بهره‌مندی روستانشینان از سرویس‌های مخابراتی است.

بسترهای مخابراتی شبانه‌روز در اختیار مشتریان روستاهاست

وی اضافه کرد: بسترهای مخابراتی همچون همیشه به صورت 24 ساعته در اختیار مشتریان مخابرات در روستاها قرار دارد که استقبال و بهره‌گیری از این سرویس ها، رضایتمندی آنها را از خدمات مخابراتی بیان می کند. 

حکمت به تشریح شرایط کنونی جامعه که همه به نوعی درگیر ویروس کوید 19هستند، پرداخت و افزود: امیدوارم مشتریان مخابراتی کارهای روزمره خود را که نیازمند استفاده از بستر دیتا است را به صورت مجازی و آنلاین انجام دهند تا مانع ورود این ویروس به مناطق پاک همچون روستاها شوند.

توسعه زیرساخت‌ها، ارتقاء کیفیت و کمیت محصولات مخابرتی در روستاها یکی از برنامه‌های مخابرات منطقه کردستان است

 

 

وی همچنین تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌ها، ارتقاء کیفیت و کمیت محصولات مخابرتی در روستاها یکی از برنامه‌های مخابرات منطقه کردستان است که در تدوین پروژه‌های مخابراتی به آن توجه ویژه شده است.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول