اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اعمال محدودیت‌های جدی در مهدی‌شهر/ شرایط شیوع کرونا در سمنان شکننده است

استاندار سمنان با بیان اینکه به دلیل قرمز شدن وضع مهدی‌شهر ازنظر شیوع کروناویروس، محدودیت‌های جدی در آن اعمال می‌شود، گفت: وضع باثبات مقابله با کروناویروس در این استان بسیار شکننده است.

اعمال محدودیت‌های جدی در مهدی‌شهر/ شرایط شیوع کرونا در سمنان شکننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر پیش از ظهر امروز در پایان نشست ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که به ریاست رئیس‌جمهوری و با حضور ویدئوکنفرانسی استانداران سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: رئیس‌جمهوری در این نشست نسبت به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم تأکید کرد و گفت در کنار نقش منفی کروناویروس در مسائل بهداشتی و درمانی، این بیماری در مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز بسیار تأثیرگذار است.

وی با تأکید بر اینکه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی به‌طور جدی در دستور کار اقشار مختلف مردم استان سمنان باشد، بیان کرد: از روز ۱۵ تیرماه سال جاری استفاده از ماسک در کشور الزامی می‌شود. 

استاندار سمنان ادامه داد: در ادارات استان نیز تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی موظف به استفاده از ماسک هستند و ارائه خدمات در این دستگاه‌ها منوط به رعایت دستورالعمل بهداشتی و استفاده از ماسک از سوی مراجعان است.

آشناگر با بیان اینکه وضع شهرستان مهدی‌شهر ازنظر شیوع کروناویروس قرمز است، گفت: وضع شهرستان‌های شاهرود، میامی، آرادن و سرخه ازنظر شیوع کروناویروس سفید و شهرستان‌های سمنان، دامغان و گرمسار زرد است.

وی افزود: به دلیل تغییر رفتار ویروس و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اقشار مردم، شاهد شیوع موج دوم کروناویروس در برخی از استان‌های کشور هستیم که هیچ تضمینی نیست که وضع باثبات استان سمنان در مدیریت کروناویروس ماندگار باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: به دلیل قرمز شدن وضع شهرستان مهدی‌شهر ازنظر شیوع کروناویروس، محدودیت‌های جدی در این شهرستان اعمال می‌شود.

آشناگر گفت: وضع باثبات مقابله با کروناویروس در استان سمنان در صورت اجرایی نشدن دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی از سوی مردم بسیار شکننده است.

 وی اضافه کرد: به دلیل روند افزایشی شیوع کروناویروس در استان سمنان، مردم با رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و شست‌وشوی مستمر دست از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنند.

استاندار سمنان افزود: اصناف، ادارات و واحدهای تولیدی و صنعتی با جدیت تمام برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان اقدام کنند و صاحبان کارخانه‌ها، برای کارکنان خود ماسک تهیه کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول