اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پیست موتورسواری قزوین ساماندهی می‌شود

معاون سیاسی استاندار قزوین از ساماندهی پیست موتورسواری در قزوین خبر داد.

پیست موتورسواری قزوین ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری قزوین، جایگاه ویژه‎ای در کشور دارد ، اظهار کرد: این هیئت بعنوان برند ورزش استان در کشور مطرح است.

وی با اشاره اینکه این ورزش هیجانی مورد استقبال فراوان مردم واقع شده افزود: ارتقاء ، ساماندهی و استاندارد نمودن پیست موتور سواری در برنامه استان قرار گرفته است.

معاون سیاسی استاندار اضافه کرد: لذا به جهت ایمنی و امنیت خود ورزشکارن و تماشاگران و علاقه‌مندان در نظر است مکان مناسبی جهت پیست پیش بینی و اقدامات لازم جهت ساماندهی و استاندارد نمودن آن انجام شود . 

وی تأکید کرد: در حال حاضر موقعیت پیست که در جوار محور قزوین – الموت واقع شده ، غیر استاندارد، کوچک و محدود است و از طرفی مشکلات ترافیکی خاص خود را دارد که مورد اعتراض زیادی واقع شده است.

حبیبی بیان کرد: کمیته‌ای با مدیریت فرماندار محترم شهرستان قزوین و عضویت ورزش جوانان ، رئیس هیئت موتور سواری ، نیروی انتظامی ، منابع طبیعی و راه و شهرسازی ماموریت دارند که ظرف یک هفته مکان‌های پیشنهادی را شناسایی و معرفی نمایند . 

حبیبی در پایان یادآور شد: هیئت موتور سواری و اتومبیل‌رانی قزوین، علاوه بر آن که در حوزه ورزش و تفریحات سالم، اوقات خوش و مفرحی را برای مردم و دوستداران بوجود آورده ، در مواقعی همچون بحران، آتش‌سوزی و سیل به سیستم اداری کمک کرده و این قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول