اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مرغ‌داران متخلف به‌عنوان اخلالگران نظم اقتصادی نقره‌داغ می‌شوند

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از برخورد جدی و قاطع با اخلالگران نظم اقتصادی در بحث مرغ خبر داد.

مرغ‌داران متخلف به‌عنوان اخلالگران نظم اقتصادی نقره‌داغ می‌شوند

قاسم رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به گرانی مرغ در استان و عدم توزیع آن بین مردم گفت: بعد از گرانی مرغ در استان، متوجه شدیم مرغ‌داران، مرغ خود را به کشتارگاه تحویل نداده و برخی از کشتارگاه‌ها نیز از کشتار مرغ امتناع کردند.

وی ادامه داد: جلسات متعددی با دادستانی استان، سازمان صمت و اتاق اصناف گرفته شد و مرغ‌دار مکلف به تحویل مرغ به کشتارگاه و کشتارگاه هم مکلف به کشتار مرغ شد.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این زمینه 3 فقره پرونده نیز تشکیل شد، توضیح داد: بعضی از مرغ‌داران با همکاران ما مشارکت لازم را نداشته که با دستور دادستانی ورود پیدا کردیم، اسناد و مدارک لازم را جمع‌آوری کردیم و در نهایت مرغ‌داران مکلف شدند که اگر وظیفه خود را انجام ندهند، پرونده اختلال در نظم اقتصادی برای آن‌ها تشکیل و به دادسرا ارجاع داده می‌شود.

رفیعی بیان کرد: آنچه که به مردم در مصرف مرغ کمک می‌کند، تحویل مرغ به کشتارگاه، کشتار مرغ و عرضه آن با قیمت مناسب است البته ما افزایش قیمت مرغ را در این زمان داشته و در حال حاضر بالغ بر 200 تن در استان توزیع شده که باید با قیمت 15 هزار و 500 به فروش برسد.

وی با اشاره به عدم همکاری یکی از مرغ‌داران استان برای تحویل مرغ به کشتارگاه خاطرنشان کرد: یکی از مرغ‌داران استان دلیلی مبنی بر استفاده دارو برای مرغ‌هایش داشت لذا آن‌ها را تحویل نمی‌داد، این موضوع در حال بررسی است و اگر خلاف آنچه مرغ‌دار گفته، ثابت شود، پرونده تشکیل شده و به دادسرا ارسال می‌شود.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری در توصیه‌ای به مرغ‌داران تصریح کرد: ما در بحث گران‌فروشی و عدم توزیع مرغ بین مردم، برخورد قاطع و جدی تعزیراتی را داریم و در صورت اختلال در نظم اقتصادی، پرونده جرم نیز برایشان تشکیل می‌شود.

رفیعی اضافه کرد: شهروندان عزیز توجه داشته باشند که تخلفات این‌چنینی را به سامانه 124 و 135 گزارش دهند تا سریعا رسیدگی شود.

انتهای پیام/68031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول