اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

جناب موسوی خوئینی‌ها آدرس غلط ندهید

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه بروجرد در واکنش به نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها نامه‌ای منتشر کرد.

جناب موسوی خوئینی‌ها آدرس غلط ندهید

به گزار خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه بروجرد در واکنش به نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها نامه زیر را منتشر کرد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب بامشاهده نامه سرگشاده‌ای که آقای موسوی خوئینیها به مقام معظم رهبری، نوشته بودند ،بسیار متعجب و متأثر شدم،

تأثر از این جهت که چرا یک روحانی انقلابی حدود هشتاد ساله قلم به دست گرفته و مشکلات کشور را به شخصیتی نسبت می‌دهد که نقشی در ایجاد آنها نداشته‌اند.

آیا آقای موسوی خوئینیها نمی‌داند رئیس جمهور را مردم انتخاب می‌کنند و انتخاب وزراء و معرفی آنها به مجلس، انتخاب  استانداران ، فرمانداران، مدیران کل و معاونان رئیس جمهور، از اختیارات رئیس جمهور است؟! و رهبری نقشی ندارند.

آیا ایشان نمی‌داند که بودجه کشور در اختیار قوه مجریه و قوه مجریه مسئول اداره کشور است؟

آیا ایشان نمی‌داند که مشکالت جاری، از جمله مشکلات اقتصادی به خاطر ضعف مدیریت در قوه مجریه است؟!
آیا آقای موسوی خوئینیها نمی‌داند که مذاکره با آمریکا و امید به برجام ضربه‌ای سخت بر پیکر اقتصاد وارد کرد؟ برجامی که خود ایشان و همفکرانشان و دولت آقای روحانی خیلی به آن امیدوار بودند و جوّ عجیبی برای اجرای آن به وجود آورده بودند و اظهار می‌کردند که؛ اگر دلواپسان بگذارند با آمریکا و چند کشور اروپائی مذاکره شود ،همه مشکلات از جمله مشکل آب آشامیدنـی حـل می‌شود!!، بعضی از شما نمی گفتید اثرات مثبت برجام تا قیامت پابرجاست؟!

مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی با مذاکره با آمریکا موافق نبودند و فرمودند: من به آمریکائیها اعتماد ندارم ولی با اصرار دولت موافقت کردند.

آیا آقای موسوی خوئینیها نمی‌داند که چند سال است که رهبری طرح اقتصاد مقاومتی را که مورد تأیید کارشناسان اقتصادی است ارائه دادند، ولی دولت گام عملی مهمی در این جهت برنداشته است؟!

چرا دولت جلو کالاهای وارداتی غیر لازم را نمی‌گیرد؟ چرا دست مفسدان اقتصادی را کوتاه نمی‌کند؟ چرا از تولیدات داخلی آن طور که باید حمایت نمی‌کند؟ این‌ها از لوازم اقتصاد مقاومتی است.

آقای خوئینی‌ها شما چرا نامه به مدیر قوه مجریه ننوشتی؟ چرا خود را که حامی دولت و حامی برجام بودی، مذمت نمی‌کنی؟ چرا آدرس غلط می‌دهی؟!  شما خوب می دانیدکه قانون اساسی، اجرای امور کشور را به رئیس جمهور داده است. پس چرا به رهبری نامه می نویسی و از او مطالبه می کنی؟رهبری مدیر انقلاب است نه مدیر اجرائی. آیا این کار جناب عالی با انصاف و اخالق و عقل و منطق سازگار است؟ آیا این سیاسی کاری و آدرس غلط دادن نیست؟

آیا نمی‌دانید و مشاهده نکرده ای در مواردی که قانون اساسی، حق انتصاب مدیران و فرماندهان را به رهبری سپرده شاهد چه پیشرفت‌هائی حیرت انگیزی بوده‌ایم.

یادتان هست در 12 تیر ماه 67 که ناو جنگی آمریکا، هواپیمای مسافربری ما را با 298 سرنشین مظلوم با شلیک موشک آن را متلاشی و سرنشینان آن را به شهادت رسانید، ما به خاطر نداشتن سلاح مناسب فقط حسرت خوردیم و نتوانستیم کاری انجام دهیم! 

ولی امروز پهباد فوق پیشرفته آمریکا با موشک ساخت ایران، توسط دلاورمردان سپاه پاسداران منهـدم می‌شـود و پایـگاه عیناالسد در هم کوبیده می‌شود؛ کشتی‌های نفتکش ایران بدون توجه به هشدارها و تهدیدات آمریکا، در ساحل ونزوئلا پهلو میگیرند؛ ایران اسلامی در منطقه و صحنه جهانی قدرت نمائی می‌کند و آمریکا تماشا می‌کند و غصه می‌خورد و این پیشرفت‌ها و قدرت نمائی‌ها با مدیریت ولی فقیه و امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی است.

بخش دیگری از مدیریت امام خامنه ای که در دنیا منحصر به فرد و بی نظیر است، تربیت شیرمردانی شجاع مؤمن و بصیر و انقلابی و مخلص است؛ مانند سید حسن نصرالله و سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز که در دوران حیات عارفانه و مجاهدانه خود خواب را از چشمان خائن و ناپاک سران استکبار گرفت و با شهادتش انقالبی جهانی بپا کرد و همچنین احمد کاظمی و حسن تهرانی مقدم و صدها و هزارها جوان دیگر را که مقام معظم رهبری با نفس پاک خود تربیت کرده‌اند.

آنچه که درباره شهید حاج قاسم گفته شده همه حق است ولی خیلی بیشتر از آن را درباره معلم و مربی و مرشد و مراد او که رهبرمعظم انقالب است باید گفت.
اللهم اجعل عاقبة امورنا خیرا
سید علی حسینی
امام جمعه شهرستان بروجرد

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول