اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

825 زندانی غیر عمد در فارس در انتظار مساعدت خیرین هستند/ زمینه آزادی 95 زندانی جرائم غیر عمد در فارس فراهم شد

مدیرکل زندان‌های استان فارس به اشاره به اینکه درسال گذشته زمینه آزادی ۵۵۰نفر از زندانیان جرایئم غیر عمد در فارس فراهم شد گفت: هم اکنون تعداد ۸۲۵ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان محبوس هستند که از ابتدای سال تاکنون زمینه آزادی 95 نفر ازآنان فراهم شد.

825 زندانی غیر عمد در فارس در انتظار مساعدت خیرین هستند/ زمینه آزادی 95 زندانی  جرائم غیر عمد در فارس فراهم شد

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان فارس، اسحاق ابراهیمی در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اظهارداشت: تعداد ۸۲۵نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان محبوس هستند که از این تعداد ۵۱نفربه دلیل بدهی کمتر از ۲۰میلیون با مبلغ بدهی ۹۷۰میلیون تومان، به حمایت خیرین نیکوکار استان نیازمند هستند.

مدیرنمایندگی ستاد دیه فارس نیز گفت: در مراسم جشن گلریزان دهه کرامت امسال، مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان به صورت نقدی،  در قالب چک و تعهد با همت خیرین نیک اندیش جمع آوری شد.

سیدرضا اسکندری اضافه کرد: در جشن گلریزان که در ماه مبارک رمضان برگزار گردید نیز مبلغ ۵میلیارد و ۳۰۰میلیون با نیت خیرخواهانه خیرین جمع آوری و تعدادی از زندانیان  جرائم غیر عمد از زندان ازاد شدند.

وی یادآور شد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جشن گلریزان همچون سنوات گذشته درماه مبارک رمضان وجود نداشت تصمیم برآن است تا پایان سال در سه مرحله جشن گلریزان را برگزار شود.

رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان نیز در این مراسم گفت: خیرین استان در تمامی زمینه ها پیشرو بوده اند و لازم است همسایگان نیازمند و گرفتاران در بند زندان که خواسته یا ناخواسته محبوس شده اند را فراموش نکنند و برای آزادی زندانیان پیشقدم باشند.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی اظهارداشت: افرادی که در بند هستند به دلیل نوسانات بازار و اقتصادی ورشکسته یا بدهکار شده اند و یا به علت یک سانحه غیر عمدی محبوس شده اند وهم اینک چشم امید به خیرین دارند.

وی اضافه کرد: ارزش و اهمیت انفاق به اندازه ای است که خداوند در قرآن مجید، در بیش از هشتاد آیه به آن اشاره کرده است و این بیانگر اهمیت انفاق و کمک به همنوع است.

وی اظهار داشت: به دلیل شرایط روحی و روانی زنان، زندان جای زنان نیست اکنون که به دلیل الزامات قانونی گرفتار بند و زندان شده اند لازم است با تدابیر قانونی و همچنین کمک خیرین زمینه آزادی آنان از زندان فراهم شود و مورد مراقبت قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس،ستاد دیه استان فارس با شماره حساب ۱۰/ ۱۱۹۹۱۱۹۹ نزد کلیه شعبه بانک ملت و شماره کارت بانکی ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ و از طریق سامانه تلفن همراه # ۱۰۱۰۱۰* ۴*۷۳۳* آماده دریافت کمک‌های نقدی خیرین در امر آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان فارس می باشد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول