اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تخفیف ویژه عوارضی برای عبور خودروهای استان در مسیر قزوین-محمدیه

معاون عمرانی استاندار می‌گوید از این پس خودروهای پلاک قزوین با پنجاه درصد تخفیف عوارض تردد روزانه از محمدیه به قزوین و بالعکس را پرداخت خواهند کرد و خودروهای عمومی و تاکسی هم تنها ۲۰۰ تومان عوارض خواهند داد.

تخفیف ویژه عوارضی برای عبور خودروهای استان در مسیر قزوین-محمدیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد اظهار کرد: موضوع دریافت عوارض از ساکنان شهرهای محمدیه و قزوین و نیز ناحیه شهری مهرگان که به‌صورت روزانه در اتوبان قزوین به کرج تردد و در هر نوبت ۱,۲۰۰ تومان عوارض پرداخت می‌کنند هزینه سنگینی به شهروندان و رانندگان تاکسی و خودروهای عمومی تحمیل کرده و به عنوان یک مشکل در عبورومرور مطرح شده است.

وی گفت: جابجایی ایستگاه عوارضی به خارج از محدوده مدتها است به عنوان مطالبه عمومی مردم منطقه مطرح شده که استانداری و معاونت عمرانی و نمایندگان هم پیگیر موضوع بودند.

فرخزاد افزود: پس از جمع آوری ایستگاه عوارضی همچنان دوربین‌های ثبت تردد در محل باقی ماند و قرار شد طرح پیمایش اجرا شده و شهروندان استان یک سوم هزینه ۱۲۰۰ تومانی معادل ۴۰۰ تومان را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح پیمایش هر چند مورد توافق قرار گرفت اما عملیاتی نشد و ما همچنان پیگیر اجرای آن بودیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان بار دیگر موضوع مطرح شد و آقای اسلامی موافقت کردند تا موضوع را پس از بازگشت به تهران پیگیری و عملی کنند.

فرخزاد گفت خوشبختانه پس از این سفر  در جلسه‌ای در تهران موضوع عملیاتی شد و از طرح پیمایش اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: از پنجشنبه طرح پیمایش در مسیر قزوین به تهران اجرا می‌شود و خودروهایی که دارای پلاک ۷۹ و قزوین هستند با ۵۰ درصد تخفیف عوارض را پرداخت خواهند کرد.

فرخزاد گفت: خودروهای عمومی و تاکسی که دارای پلاک «ت» و «ع» هستند و به صورت روزانه از مسیر عبور می‌کنند با تخفیف ویژه از اتوبان عبور می‌کنند و برای هر نوبت فقط ۲۰۰ تومان عوارض پرداخت خواهند کرد.

معاون عمرانی استانداری قزوین اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح مطالبات مردم محمدیه و ناحیه شهری مهرگان پاسخ داده شده و موجب جلب رضایت مردم شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول