اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ضرورت تبدیل وضعیت 2000 هزار نیروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان

استاندار کردستان گفت: ۲هزار نفر از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی استان طرحی یا شرکتی هستند که باید زمینه تبدیل وضعیت این نیروها فراهم شود.

ضرورت تبدیل وضعیت 2000 هزار نیروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا بعد از ظهر امروز در نشست با رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور که با موضوع کرونا ویروس برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهار کرد: در ماه‌های نخست شیوع کرونا ویروس مردم استان همراهی خوبی داشتند و این امر موجب شد در رابطه با این بیماری، مشکل چندانی نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی استان در زمینه شیوع ویروس کرونا قرمز است و از مردم می خواهیم با رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی از خود در برابر این ویروس محافظت کنند. 

استاندار کردستان  تصریح کرد: مردم بیشترین سهم را در کنترل بیماری کرونا دارند هر چقدر هم تجهیزات و امکانات درمانی تامین باشد، اگر مردم نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند کرونا مهار نمی‌شود.

وی در ادامه با اشاره به کمک‌های وزارت بهداشت و خیرین استان در راستای تامین تجهیزات مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی و همچنین تجهیز بیمارستان تازه تاسیس ۲۳۵ تختی سقز افزود: علیرغم این کمک‌ها، استان‌های کمتر توسعه یافته مانند کردستان به کمک بیشتری نیاز دارند.

وی اذعان کرد: ۲هزار نفر از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی استان طرحی یا شرکتی هستند که باید زمینه تبدیل وضعیت این نیروها فراهم شود.

استاندار کردستان  با بیان اینکه امیدواریم با لطف خدا و همت مردم، کردستان با کمترین آسیب از بحران کرونا عبور کنیم، گفت: این مهم نیاز به توجه همراهی جدی مردم و تلاش مضاعف همه بخش‌ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم یقین بدانند مسؤلان نسبت به شرایط موجود بی‌تفاوت نیستند، اما مردم بیشتر از هر مجموعه دیگری می‌توانند در مهار کرونا موثر باشند. 

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول