اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نجات 221 نفر از غرق شدن در دریای مازندران/ دریا فعلا برای شنا مناسب نیست

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: 43 روز از آغاز طرح‌های دریای مازندران می‌گذرد و در این مدت تاکنون ناجیان غریق توانستند 221نفر را از مرگ و غرقی در دریا نجات دهند.

نجات 221 نفر از غرق شدن در دریای مازندران/ دریا فعلا برای شنا مناسب نیست

نقی کریمیان امروز درباره وضعیت طرح‌های دریا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اظهار کرد: 43 روز از آغاز طرح‌های دریای مازندران می‌گذرد و در این مدت تاکنون حدود یک‌هزار ناجی با استقرار در 375 نقطه حادثه‌خیز ساحل مازندران توانستند 221نفر را از مرگ و غرقی در دریا نجات دهند.

وی افزود: تلاش بر این است حتی یک غرقی هم نداشته باشیم ولی در این مدت شاهد کرگ تلخ پنج تن در دریای مازندران بودیم.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: ناجیان غریق هر روز از ساعت 8 تا 20 در دریای مازندران حضور دارند که تاکید ما به مردم و مسافران این است در این ساعات وارد دریا شوند.

کریمیان تصریح کرد: معمولا پایان هفته شاهد حضور انبوه مسافران در طرح‌های دریا هستیم که تاکید ما بر این بوده باتوجه به اینکه دریای مازندران امروز و فردا مواج بوده وارد دریا نشوند.

وی در پایان گفت: حضور مردم در طرح‌های دریا باتوجه به شرایط کرونایی بدون رعایت و توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی است که ضرورت دارد به این مهم به‌صورت جدی توجه شود.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول