اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تلاش برای احیای بافت تاریخی شهر سمنان

شهردار سمنان گفت: احیای بافت تاریخی شهر سمنان در سال‌های گذشته با پیگیری‌های مستمر و اجرای طرح‌های عمرانی در دستور کار قرار گرفته است.

تلاش برای احیای بافت تاریخی شهر سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد ناظم‌رضوی ظهر امروز در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان به مناسبت بزرگداشت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: حیطه کاری شهرداری‌ها باید برای انجام طرح‌های عمرانی افزایش یابد و با رهیافت‌های اصولی برای توسعه اقتصادی حوزه شهرها اقدام شود.

وی تصریح کرد: با رفع مشکلات زیرساختی، انجام امور در شهرداری‌ها روان‌تر انجام خواهد شد و مسؤولان کشور با تسهیل در قوانین برای عمران و آبادانی در شهرها می‌توانند نقش غیرقابل‌انکاری داشته باشند.

شهردار سمنان بیان کرد: احیای بافت تاریخی شهر سمنان در سال‌های گذشته با پیگیری‌های مستمر و اجرای طرح‌های عمرانی در دستور کار قرار گرفت.

ناظم‌رضوی افزود: راه‌اندازی خانه سفال، عرضه صنایع‌دستی و ساخت موزه با همکاری شهرداری سمنان و دیگر دستگاه‌های اجرایی در دستور کار است.

وی گفت: تلاش برای افزایش درآمدها با رویکردهای نوین مدیریتی از خواسته‌های استاندار سمنان است که برای تحقق این منویات تلاش می‌شود.

شهردار سمنان افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی با شهرداری سمنان برای تسهیل در انجام برنامه‌های عمرانی و زیرساختی مورد توجه باشد.

انتهای پیام/74009/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول