اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

امریکا بزرگترین جنایتکار و ناقض حقوق بشر است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به جنایات امریکا در سالیان اخیر اظهار کرد: امریکا بزرگترین جنایتکار و ناقض حقوق بشر است.

امریکا بزرگترین جنایتکار و ناقض حقوق بشر است

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به فرارسیدن 12 تیرماه و سالروز جنایت امریکایی‌ها و حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایرانی در خلیج فارس اظهار کرد: 12 تیر و رفتار امریکایی‌ها پس از حادثه حمله به هواپیمای مسافربری ایران یک رسوایی به تمام معنا برای نه تنها امریکا بلکه حامیان این جنایتکار محسوب می شود.

وی افزود: امریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است اما قدرت رسانه‌ای او  و توانایی جهت دادن به افکار عمومی باعث شده تا این واقعیت، برای همگان آشکار نباشد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: در پس هر جنایتی که از ابتدای انقلاب اسلامی در کشور رخ داده است امریکا را می توان دید و امریکا از همان ابتدا خوی وحشیگری خود را در برابر ملت ایران نشان داده است.

وی بیان کرد: شکل‌دهی کودتاهای مختلف، پشتبانی از 8 سال جنک علیه ملت ایران، حمایت از گروه‌های تروریستی علیه ملت ایران و اعمال ظالمانه‌ترین تحریم‌ها بر علیه ملت مظلوم ما تنها گوشه‌ای از حتایت‌های امریکا بر علیه ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) تأکید کرد: حقوق بشر برای امریکا تنها دستمایه‌ای برای جنایت‌های بیشتر امریکا در منطقه و بر علیه ملت‌های مظلوم است و نباید به این حرف امریکا اعتماد کرد.

وی اضافه کرد: جنایت امریکا علیه بشر تنها مربوط به ملت ایران نیست و در تمام منطقه می‌توان آثار جنایت‌های امریکا را مشاهده کرد. آنچه در افغانستان، یمن، عراق و دیگر کشورهای منطقه می‌گذرد تنها بخش کوچکی از حقوق بشر امریکایی است.

سرهنگ حیدری اضافه کرد: امروز ملت امریکا نیز شاهد بخشی از حقوق بشر امریکایی بر علیه خود هستند و میبینیم که سران امریکا به ملت خود نیز رحم نکرده و بر آنها نیز ظلم میکنند.

وی بیان کرد: آنچه امروز در امریکا می بینیم  نتیجه بیداری و آگاهی ملت امریکاست و بدون شک امریکا در آینده با معضلات بیشتری از این دست روبرو خواهد بود جون در برابر آگاهی هرگز نمیتوان ایستاد.

افشار جنایت‌های امریکا و حقوق بشر از نوع امریکایی نیازمند ورود جدی رسانه‌های آزادی‌خواه است و ملتهای دنیا باید با واقعیات حقوق بشر امریکایی و ابعاد آن بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول