اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ترافیک نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی کشور/ هراز فردا یکطرفه می‌شود

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: پیش‌بینی شده محور هراز در روز جمعه در صورت افزایش بار ترافیکی از ساعت ۱۷ الی ۲۲ به صورت یکطرفه در بیاید.

ترافیک نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی کشور/ هراز فردا یکطرفه می‌شود

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفتو‌گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: پیش‌بینی شده محور هراز در روز جمعه در صورت افزایش بار ترافیکی از ساعت ۱۷ الی ۲۲ به صورت یکطرفه در بی آید و این محدودیت با انسداد محور رودهن به سمت شمال آغاز و از محدوده آب اسک با اعلام ماموران پلیس راه به صورت یکطرفه در خواهد آمد.

محبی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان گزارش شده و مشکلی برای تردد وسایل نقلیه از این محور مواصلاتی کشور وجود ندارد. فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، پرحجم است و به دلیل گنجایش بالای عبور و مرور وسایل نقلیه در این محورها تردد وسایل نقلیه به سهولت در جریان است.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: هم وطنان با رعایت مدیریت زمان سفر، قبل از آغاز مسافرت از وضعیت راهها اطلاع کسب کرده و سپس سفر خود را آغاز کنند تا با ساعات پیک ترافیک مواجه نشوند.

محبی اذعان کرد: مسافران با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول