اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آتش‌سوزی تریلر پرس‌کاه بر روی پل دولت آباد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از آتش‌سوزی تریلر پرس‌کاه بر روی پل دولت‌آباد که سبب مسدود شدن 4 ساعته جاده نیشابور به فیروزه شده بود، خبر داد.

آتش‌سوزی تریلر پرس‌کاه بر روی پل دولت آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور، محمدمهدی سلیمان گفت: در ساعت 8:57 دقیقه صبح امروز آتش‌سوزی یک تریلر حامل پرس‌کاه به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله دو تیم از آتش‌نشانان ایستگاه‌های دو و یک به محل اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور افزود: با رسیدن اولین تیم عملیاتی با درخواست تانکر پشتیبانی آب و لودر یا بیل مکانیکی داده شد و همزمان آتش‌نشانان از دو جهت به آتش حمله کردند و آن را مهار کردند.

وی ادامه داد: موقعیت قرار گرفتن تریلر بر روی پل هوایی و عدم امکان مانور لودر و یا بیل مکانیکی با توجه به جدول‌های وسط جاده گرفته شده بود و امکان تخلیه بار تریلر وجود نداشت، با هماهنگی راننده یک کامیون کشنده در محل حاظر شد و با کمک جرثقیل اداره راه و ترابری تریلر از کانون حریق جدا شد، سپس بیل مکانیکی اقدام به جابه‌جایی پرس‌های نیم سوخته کرد و در پایان با رسیدن گریدر اداره راه و ترابری کف جاده به‌طور کامل تمیز شد و با جابه‌جایی کفی تریلر جاده بازگشایی شد.

سلیمان بیان کرد: در اثر این آتش‌سوزی بار تریلر به‌طور کامل از بین رفت، کفی تریلر و کشنده آن نیز در آتش سوخت و آسیب دید، علت این آتش‌سوزی نیز توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی نیشابور خاطرنشان کرد: رانندگان عزیز توجه داشته باشند برای پیشگیری از بروز آتش‌سوزی در بارهای با قابلیت اشتعال بالا حتما روی بار را با چادر برزنتی بپوشانند تا از رسیدن جرقه و شعله احتمالی به آن جلوگیری شود.

 انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول