اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

شناسایی 2549 بیمار جدید مبتلا به کرونا/ افزایش بیماران بستری در تهران

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی شناسایی 2549 بیمار جدید مبتلا به کرونا خبر داد.

شناسایی 2549 بیمار جدید مبتلا به کرونا/ افزایش بیماران بستری در تهران

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۵۴۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا خبر داد که از این تعداد یک هزار و ۶۲۱ مورد بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۳۰ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۹۵۸ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۱۹۱ هزار و ۴۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری افزود: ۳۰۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون یک میلیون و ۶۹۳ هزار و ۲۴۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: استانهای خوزستان، کردستان، آذربایجان های غربی و شرقی، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های اصفهان، همدان، زنجان، کرمان، خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار قرار دارند. استان تهران افزایش قابل توجه موارد بستری گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول