اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کارشناس امنیتی عراق: نابودی تروریسم نیازمند اجرای طرح‌های کاملا محرمانه است

یک کارشناس امنیتی عراق بر ضرورت عدم افشای هر گونه عملیات امنیتی در استان‌های شمالی و غربی برای نابودی داعش تأکید کرد.

کارشناس امنیتی عراق: نابودی تروریسم نیازمند اجرای طرح‌های کاملا محرمانه است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علی الوائلی» کارشناس امنیتی عراق با اشاره به اینکه برخی افراد در جریان عملیات‌های امنیتی به تروریست‌ها پناه می‌دهند، بر ضرورت عدم افشای عملیات‌های امنیتی در استان‌های شمالی و غربی تأکید کرد.

الوائلی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» گفت که تروریست‌ها در استان‌های نینوا، صلاح‌الدین، دیالی، کرکوک و الانبار وجود دارند چرا که در این استان‌ها کسانی هستند که برای اینها پناهگاه امن درست کرده‌اند و گذشته از آن این استان‌ها به پایگاه‌های آمریکا نزدیک هستند و در اغلب موارد نیز این پایگاه‌ها از عناصر داعش به ویژه در الأنبار و کرکوک حمایت به عمل می‌آورند.

او افزود که فرماندهی کل نیروهای مسلح در هر گونه عملیات نظامی علیه تروریسم، این اشتباه را تکرار و زمان عملیات و اهداف آن را اعلام می‌کند حال آنکه این امر به تروریست‌ها این فرصت را می‌دهد که در مکان‌های دیگری پناه گرفته و به میان ساکنان مناطق و منازلی که به آن‌ها پناه می‌دهند، نفوذ کنند.

این کارشناس امنیتی عراق تصریح کرد که نابودی تروریسم نیازمند فعال‌سازی ایفای نقش اطلاعاتی و اقدام کاملا محرمانه در داخل مناطق و محله‌های مسکونی و اجرای عملیات غافلگیرانه بدون اعلام زمان، اهداف و محورهای این عملیات است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول