اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

موسوی خوئینی‌ها اگر نیت خیر داشت، نامه خود را به روحانی می‌نوشت

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه به‌سادگی نمی‌توان از نامه موسوی خوئینی‌ها در این مقطع حساس گذشت، گفت: اگر وی نیت خیر داشت، باید این نامه را به روحانی می‌نوشت چون وضعیت اقتصادی امروز نتیجه بی‌تدبیری دولت اوست.

موسوی خوئینی‌ها اگر نیت خیر داشت، نامه خود را به روحانی می‌نوشت

احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در پاسخ به نامه سرگشاده محمد موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: نگارش این نامه در این برهه از زمان که کشور با دشمنان داخلی و خارجی، بالاخص آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و انگلیس مکار و... در حال مبارزه است و آمریکای ضد حقوق بشر در تدارک آشوب در کشور است، نشان دادن چراغ سبزی به دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه به سادگی نمی‌توان از کنار نگارش این نامه در این مقطع حساس گذشت، ادامه داد: اگر آقای موسوی خوئینی‌ها نیت خیر داشت، باید این نامه را به آقای روحانی می‌نوشت چون تمام وضعیت اسف‌بار اقتصادی، معیشت مردم و بیکاری نتیجه بی‌تدبیری روحانی و تیم اوست.

مقدم افزود: آقای موسوی خوئینی‌ها که خود در مناصب مختلف نظام مسئولیت داشته، نمی‌تواند بگوید که از مفاد قانون اساسی نسبت به وظایف و اختیارات رئیس جمهور بی اطلاع است، لذا ایشان با آگاهی کامل و با هدفی خاص این نامه را نگاشته است که باتوجه به سوابق و مواضع به‌جا مانده از آقای موسوی خوئینی‌ها از جمله: فتنه سال های ۷۸ و ۸۸، روزنامه سلام وی و ضدیت او با شهید بهشتی و حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای و بالاخص مخالفت با اصل مترقی ولایت فقیه، یقینا با نگارش این نامه آن هم درست در سالگرد شهدای هفتم تیر و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید مظلوم بهشتی و یارانش بی هدف نبوده و نیست و به‌نظر بنده این اقدام استارت فتنه جدیدی است که می‌خواهند میوه این فتنه را در انتخابات سال 1400 بچینند، ولی باید بدانند «و مکروا و  مکرالله و الله خیر الماکرین».

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سوابق موسوی خوئینی‌ها گفت: ایشان هر چند وقت یک بار انگشت اتهام به سمت یکی از شخصیت‌های نظام نشانه می‌گیرد، روزی علیه علامه مصباح، روزی علیه هاشمی، روزی علیه بهشتی مظلوم و روزی علیه امام خامنه‌ای و حالا با فراموش کردن نقش اساسی خود به‌عنوان حامی و هدایت گر دولت اصلاحات و دولت  تدبیر و امید تمام مشکلات کشور را با وقاحت تمام به گردن رهبری نظام می‌اندازد ولی برهمگان آشکار است که باید گفت تمامی مشکلات کشور به گردن دولت و طرفداران و هم حزبی های او هست لذا باید از ملت شریف ایران  عذرخواهی کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در فتنه سال 88، آشوبگران هشت ماه کشور را به صحنه نبرد خیابانی تبدیل کردند و موسوی خوئینی‌ها و مجمع روحانیون و بخشی از طیف اصلاح طلب از آشوبگران حمایت کردند تاکید کرد: در اینجا برای من جای سوال است که چرا اعضای مجمع روحانیون به‌جای محکوم کردن این اغتشاشات و به آشوب کشیدن کشور، از اغتشاش‌گران حمایت کردند، در حالی ‌که طبق قانون و ضوابط باید مجوز این مجمع لغو شود زیرا وقتی از بعضی از اعضای مجمع روحانیون در مورد نامه آقای موسوی خوئینی‌ها سئوال می‌شود از پاسخ دادن شفاف و صریح طفره می‌روند و می‌گویند این مواضع شخصی آقای موسوی خوئینی‌ها است در حالی که این اعضای مجمع باید شفاف و صریح بگویند نظرشان در مورد این نامه و مواضع آقای موسوی خوئینی‌ها چیست؟

وی با تاکید بر اینکه موسوی خوئینی‌ها تعادل فکری و مواضع شفاف نداشته و ندارد ابراز داشت: وی روزی مخالف امریکا و از دست اندرکاران تسخیر لانه جاسوسی می‌شود و الان عملکرد و مواضع او چیزی جز حمایت از آمریکای جنایتکار و ضدبشری نیست زیرا وی اعتقاد دارد که همه مشکلات کشور بخاطر تن ندادن به مصالحه با آمریکاست.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به این مطلب که مواضع و عملکرد دولت اصلاحات و مجلس ششم و حتی عملکرد دولت آقای روحانی همگی با ائتلاف و اتحاد و حمایت جناح سیاسی موسوی خوئینی‌ها بوده و هست افزود: حق بود آقای موسوی خوئینی‌ها به‌جای نامه نوشتن به حضرت آقا، نامه را به آقای روحانی می‌نوشت و دولت  را زیر سوال می‌بردند؛ ولی از آنجایی‌ که وی یکی از حامیان سرسخت آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایشان بوده و همچنین شعارها و وعده‌های انتخاباتی دولت تدبیر و امید عملی نشده و کارنامه خوبی از خود به جای نگذاشته، لذا چون دولت دست نشانده و تحت حمایت ‌آقای موسوی خوئینی‌ها می‌باشد، در این مدت هفت سال هیچ انتقادی به عملکرد دولت نکرده و حالا در این ماه‌های آخر عمر دولت روحانی می‌خواهند با فرافکنی مظلوم‌نمائی کنند و تمامی مشکلات کشور را به گردن دیگری بیاندازند.

وی تاکید کرد: آقای موسوی خوئینی‌ها اگر ذره ای انصاف داشته باشد و بی‌غرضانه بخواهد در مورد مدیریت و عملکرد دولت آقای روحانی نظر بدهد می‌بیند که روحانی سه سال دولت را تعطیل کرد و تمام تخم مرغ‌های خود را داخل سبد برجام گذاشت و آخر برجام  به عاقبت بی‌سرانجامی کشیده شد و مملکت از نظر اقتصادی و معیشتی  به این روز کشیده شده است.

مقدم خطاب به موسوی خوئینی‌ها گفت: لازم است شما قدری وجدان خود را قاضی کنید و ببینید زمان تحویل دولت به روحانی دلار چه قیمتی داشته و الان چه قیمتی است؟ تورم چه رقمی بوده والان چه رقمی است؟

وی ادامه داد: باید به آقای موسوی خوئینی ها عرض کنم در این مدت هفت سال دولت روحانی کجا بودید که سکوت کردید و دم نزدید؟ و حالا که عمر دولت روحانی با این عملکرد افتضاح رو به انقضا است صدای آقای موسوی خوئینی‌ها در آمده و این‌چنین از طرف مردم حرف می‌زند.

مقدم ادامه داد: باید از آقای موسوی خوئینی‌ها پرسید که شما حرف از کدام مردم می‌زنید؟ شما حرف از یاران و هم حزبی‌تان می‌زنید نه مردم. شما نگران اوضاع و عاقبت اصلاح‌طلبان هستید و نگران آن مردمی نیستید که علی‌رغم تمام سختی‌ها و وضعیت بد اقتصادی به پای انقلاب ایستاده‌اند و از ارزش‌های دینی  و نظام  و رهبری دفاع می‌کنند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: باید به آقای موسوی خوئینی‌ها عرض کنم مردم به این دولتی که با حمایت شما و هم حزبی‌هایتان به این منصب رسیده و فقط شعار تحویل مردم داده و کشور را از نظر اقتصادی به این روز انداخته، بی‌اعتماد شده اند و به شما و اصلاح‌طلبان که مسبب این وضعیت بوده‌اید بی اعتمادند و از شماها بریده‌اند و هیچ توجیهی را نمی‌پذیرند؛ لذا دیگر نمی‌توانید عملکرد حامیان و هم‌جناحی‌های اصلاح طلب خود را تطهیر کنید.

مقدم با اشاره به فتنه آشوب‌گران در سال های ۷۸ و ۸۸، خطاب به موسوی خوئینی‌ها گفت: شما از کدام مردم حرف می‌زنید؟ چرا در فتنه از مردم بی دفاع که مغازه‌ها و کسب و کارشان، ماشین‌ها و دارائی‌هایشان به دست آشوب‌گران نابود شد و یا به تاراج رفت دفاعی نکردید؟ و سکوت کردید که این سکوت هیچ تعبیری جز حمایت از آنها نمی‌تواند داشته باشد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد شما از برخورد و عملکرد قاطع قوه قضائیه در مبارزه با فساد به وحشت افتاده‌اید و نگران این هستید که شاید هواداران، حامیان و هم‌فکران شما گرفتار دستگاه قضا شوند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه بخشی از عملکرد و مواضع آقای موسوی خوئینی‌ها در کتاب «سراب سیاست» آمده است، افزود: اگر بخواهم کارنامه موسوی خوئینی‌ها و هم‌فکران و هم‌حزبی‌های وی را که واقعا به این نظام، انقلاب و مردم جفا کرده‌اند را بازگو کنیم چیزی جز رسوائی و شرمندگی برای آنان باقی نخواهد ماند و جا دارد که به آقای موسوی خوئینی‌ها عرض کنم درک و فهم اینکه کشور دچار مشکلات شدید اقتصادی شده و فشار زیادی به مردم وارد شده، کار پیچیده ای نیست که حالا شما به آن پی برده‌اید.

وی خاطرنشان کرد: همه هر روز شاهد هستیم که مردم از این  وضعیت اقتصادی ناراحتند و شاهدیم که مجلس انقلابی همه همّ‌وغم خود را برای حل معضل اقتصادی و معیشت مردم به کار بسته و حل این مشکلات را در راس برنامه و کار خود قرار داده؛ لذا  مطرح کردن این مشکلات با این لحن از طرف شما کمکی به حل مشکلات نمی‌کند و فقط فرصتی را به فرصت‌طلبان و معاندین نظام داده و خوراکی برای رسانه‌های بیگانه فراهم می‌کند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: توصیه من به آقای موسوی خوئینی‌ها آن است که بیش از این خلاف موج مردم انقلابی حرکت نکند و تا دیر نشده  به مردم بپیوندد و به دامن نظام برگردد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول