اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تحقیقات مفصلی در پرونده «هواپیمای اوکراینی» انجام شده است/ در حال پرداخت غرامت به بازماندگان هستیم

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: تحقیقات مفصلی در این پرونده انجام ‌شده و به مراحل مناسبی رسیده و به دنبال تأمین و پرداخت غرامت‌ها و خسارت‌ها از سوی دولت به خانواده‌های داغ‌دیده هستیم.

تحقیقات مفصلی در پرونده «هواپیمای اوکراینی» انجام شده است/ در حال پرداخت غرامت به بازماندگان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی در حاشیه مراسم معارفه مسئول سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان شمالی، در جمع خبرنگاران، با اشاره به هدف تشکیل سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار کرد: فلسفه وجودی این نهاد در اصل 172 قانون اساسی تعریف ‌شده است.

وی افزود: رسیدگی به جرائم رخ‌داده در نیروهای مسلح از جمله اقدامات است که در ابتدا، این مجموعه در تلاش برای پیشگیری از وقوع جرم است و پس ‌از آن، در صورت ارتکاب جرم، رسیدگی به آن، باز اجتماعی شدن فرد مجرم و جلوگیری از حذف این فرد از سیستم نظامی در برنامه‌ها  و اولویت‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: تحقیقات مفصلی در این پرونده انجام ‌شده و به مراحل مناسبی رسیده و به دنبال تأمین و پرداخت غرامت‌ها و خسارت‌ها از سوی دولت به خانواده‌های داغ‌دیده هستیم.

وی از ارسال پرونده به دادگاه پس از پایان تحقیقات خبر داد و در ادامه، درباره وضعیت پرونده حادثه ناوچه کنارک خاطرنشان کرد: تحقیقات مفصلی درباره این پرونده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح انجام‌ شده و در حال رسیدگی و تحقیقات پرونده هستیم و در صورت تکمیل رسیدگی‌ها، نتیجه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول