اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

تقدیر از 30 برگزیده صنعتی و معدنی

رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و‌ معدن گفت: در مراسم امسال از ۳۰ برگزیده صنعتی و‌ معدنی تجلیل می شود.

تقدیر از 30 برگزیده صنعتی و معدنی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدرضا فیاض در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن با بیان اینکه امسال بیست و ‌چهارمین سالروز برگزاری این مراسم است، اظهار داشت: در این مراسم ۳۰ برگزیده از سراسر کشور شامل تولیدکنندگان صنعتی و‌ معدنی نمونه و‌ ممتاز معرفی و تقدیر می شوند که این برگزیدگان توسط کمیته برگزیدگان و بر اساس دستورالعمل های تدوین شده، مشخص شده اند.

وی تصریح کرد: مراسم روز صنعت توسط ۹ تشکل بخش خصوصی و وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود و اتاق بازرگانی، خانه صنعت و ‌معدن ایران، خانه صنعت و‌ معدن جوانان ایران، اتاق اصناف، اتاق تعاون، خانه معدن ایران، سازمان نظام مهندسی معدن، کنفدراسیون صنعت ایران، انجمن مدیران صنایع و خانه صنعت و‌ معدن تهران تشکل های بخش خصوصی در برگزاری آن نقش دارند.

رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و‌ معدن با بیان اینکه 4 کمیته برگزیدگان، استانها، تبلیغات و اجرایی برای برگزاری مراسم امروز تشکیل شده است، گفت: برگزیدگان مراسم روز صنعت در 7 محور انتخاب شده اند و در عین حال، یک‌کارآفرین بانو، یک کارآفرین جوان و یک پیشکسوت نیز دراین مراسم خواهند شد.

به گفته فیاض،  با توجه به شیوع کرونا تعداد شرکت کنندگان در مراسم روز صنعت امسال کم هستند و برگزاری مراسم نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول