اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

توزیع روزانه ۲ هزار پرس غذا بین نیازمندان توسط آستان علوی+عکس

آستان قدس علوی با افزایش شیوع کرونا در نجف اشرف و ایجاد مشکلات اقتصادی برای خانواده‌ها به دلیل عدم درآمدزایی، روزانه بیش از ۲ هزار پرس غذا بین نیازمندان توزیع می‌کند.

توزیع روزانه ۲ هزار پرس غذا بین نیازمندان توسط آستان علوی+عکس

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با افزایش شیوع کرونا در نجف و تصمیم استاندار نجف برای منع تردد در این شهر، حرم امیرالمؤمنین (ع) بسیار خلوت شده و مغازه‌ها نیز همچنان بسته است.

علاوه بر این، مضیف حرم علوی از شیوع کرونا تاکنون پذیرای زائران نبوده و تنها در آشپزخانه حرم امام علی (ع) برای نیازمندان غذا در چندین نوبت طبخ شده است.

به طوری که اکنون با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و عدم درآمدزایی و مشکلاتی که کرونا برای خانواده‌ها ایجاد کرده است، آستان قدس علوی روزانه در چندین نوبت غذا تهیه و توزیع می‌کند.

تا جایی که در روزهای اخیر روزانه بیش از ۲ هزار پرس غذا بین بیماران و همچنین نیازمندان توزیع کرده است که از این تعداد حدود ۵۰۰ پرس غذا روزانه در خانه سالمندان نجف توزیع می‌شود. 

به گزارش فارس، آستان قدس علوی علاوه بر توزیع روزانه غذا بین نیازمندان، اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی بین نیازمندان می‌کند که ماهانه این بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان این شهر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول